Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار حسین اشتری روز شنبه در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی که با عنوان پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم نامگذاری شده، در صبحگاه عمومی در ستاد ناجا افزود: برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی به لحاظ معنوی و اعتقادی باید باورهای دینی داشته باشیم بسیاری از کشورها بهترین امکانات را دارند و موفق نمی شوند؛ بعد از ۲۰ سال حضور در افغانستان این کشور را با حقارت ترک می کنند؛ آنها ادعا دارند بالاترین تجهیزات دنیا را دارند اما چون روحیه معنوی و دینی ندارند اینگونه از افغانستان فرار می کنند ما در ایران براساس مکتب خودمان روحیه مردمی بودن خود را افزایش داده و حرفه ای شدن پلیس را با ارتقای آموزش ها مد نظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار آغاز شد و ناجا مفتخر است وظیفه ارتقای امنیت را در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی، فرهنگی و اعتقادی را به عهده دارد. بالاترین نعمت هر کشوری امنیت و سلامت است که این اهمیت نیروهای مسلح و ناجا را نشان می دهد.

اشتری گفت: برای ارتقای این امنیت شبانه روز در اقصی نقاط کشور در حال خدمت هستیم چشمان بیدار و تیزبین ناجا امنیت را برای مردم به ارمغان آورده زیرا با جان خود در تلاش هستند و هر چند روز یک بار یکی از افراد ما در مصاف با قانون شکنان به شهادت می رسد که نشان از خودگذشتگی ان ها برای برقراری امنیت است زیرا بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز تقدیم کرده ایم. 

فرمانده ناجا اظهار داشت: امنیت سرمایه بزرگی است که در اختیار مردم قرار گرفته و امنیتی مثال زدنی داریم که به برکت خون شهدا و ایثارگری نیروهای مسلح و حضور هوشمند مردم در صحنه از امنیت برخوردار هستیم که از آن حفاظت خواهیم کرد. در همه بیش از هشت هزار نقطه مرزی، مرزبانان حضور دارند و از این نعمت بزرگ الهی حفاظت می کنند.

اشتری گفت: پلیس هوشمند می تواند این امنیت را با اتجهیزات روز و اموزش های حرفه ای ارتقا داده و سرعت و دقت در خدمات رسانی را افزایش و رضایتمندی در ارائه خدمات را به جایگاه خوبی برسانیم. ناجا در دهه های گذشته با همت مسئولان رشد خوبی داشته و در سال های اخیر تحرک و رشد ناجا مناسب بود و یکی از این دستاوردها هوشمند سازی پلیس است که بخشی از این خدمات را در این هفته اعلام می کنیم. 

وی ادامه داد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید گام های بزرگی برداریم. امروز ناجا دارای جوانان و مدیران انقلابی، جهادی و ولایی است زیرا برآمده از مردم است.

اشتری ضمن امیدواری مبنی بر افزایش روحیه خودباوری گفت: ناجا مقطعی برای ارتباط بیشتر با مردم و نخبگان است. از امسال تا سال آینده با هدفگذاری و نقشه راه، گام های بلندی برداشته و شاهد شکوفایی بیشتری باشیم.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته گفت: ناجا مسئولیت امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا بود در مقطع حساسی در کشور که برای بی نظمی و نا امنی در کشور هجمه آورده اما با تلاش ماموران بهترین امنیت را در انتخابات داشتیم. مقام معظم رهبری از کسانی که حافظ این امنیت بودند، تشکر کرده و ما خوش درخشیدیم.

اشتری اضافه کرد: باید آمادگی را در نیمه دوم سال حفظ کرده و در برگزاری هر مراسم ملی با امنیت کامل این مراسم ها را برگزار کنیم.   

وی گفت: از آغازشیوع کرونا ناجا نیز فعالیت های خود را آغاز کرد و در طرح واکسیناسیون و کمک به مردم حضور دارد. ساخت بیمارستان و مراکز درمانی، در زمینه شناسایی احتکار لوازم ضروری مردم، در طرح محدودیت و ممنوعیت های تردد ناجا وظیفه خود را به خوبی انجام داد ازسوی دیگر برای کمک به ارگان های درمانی تلاش کرده و به این تلاش خود ادامه می دهیم.

براساس این گزارش از برخی خانواده های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی در این مراسم تجلیل شد. 

هفته نیروی انتظامی از امروز ۱۷ مهر ماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روز شمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.
 

برچسب‌ها حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت نیروی انتظامی عنوان پلیس نامگذاری شده مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه