Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، برنامه مراکز واکسیناسیون ۵ شهرستان گرگان، علی آبادکتول، گنبدکاووس، گمیشان و آق قلا  برای امروز  ۱۷ مهر اعلام شد.

واکسیناسیون در گرگان در مصلی نماز جمعه صبح و عصر نوبت اول و دوم سینوفارم در سالن خورشید امام رضا ۹۳ فقط صبح نوبت دوم آسترازنکا و سینوفارم و برکت در سالن قابوس جرجان ۶ صبح و عصرنوبت اول و دوم سینوفارم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالن شهید گرزین خیابان رجایی گلشن ۱۹ صبح و عصر) فقط نوبت اول سینوفارم در سالن کیمیا بلوار استاندارد روبروی استاندارد ۳ (فقط صبح) نوبت اول و دوم سینوفارم تزریق می‌شود.

ساعت کار مراکز واکسیناسیون ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۴ الی ۱۸ است.

واکسیناسیون  شهرستان گنبدکاووس در سالن حجاب سینوفارم نوبت اول و دوم، آسترازنکا نوبت دوم در شیفت صبح در سالن ۹ دی برکت نوبت دوم انجام می شود.

تزریق واکسن در پایگاه تجمیعی حجاب، جنب سالن والیبال المپیک سینوفارم نوبت اول و دوم، آسترازنکا نوبت دوم در شیفت صبح انجام می شود.

زمان فعالیت این سالن‌ها ۸ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۴ تا ۱۷ عصراست.

در پایگاه تجمیعی ۹ دی، روبروی دادگستری سینوفارم نوبت اول و دوم، برکت نوبت دوم در پایگاه تجمیعی دبیرستان شاهد واقع در خیابان ۱۷ شهریور شرقی، خیابان سبلان ،سینوفارم نوبت اول و دوم در پایگاه تجمیعی مدرسه احمد قلی محمدی واقع در خیابان رودکی، سینوفارم نوبت اول و دوم تزریق می‌شود.

واکسیناسیون در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی روستایی در شیفت صبح سینوفارم نوبت اول و دوم تزریق می‌شود.

در مراکز تزریق واکسن در شهرستان علی‌آبادکتول برنامه واکسیناسیون شیفت صبح از ساعت  ٨ صبح تا ١٤ بعد از ظهر است.

در مراکز شیرنگ، قره بلاغ، عرفان آباد، کوچک نظرخانی، حکیم آباد، حاجیکلاته واکسن سینوفارم نوبت ١ونوبت ٢ در پایگاه ولیعصر، محمدیه، مطهری، قمر بنی هاشم فاضل آباد و مرکز فاضل آباد و مزرعه واکسن برکت نوبت ٢و سینو فارم نوبت ١و ٢ تزریق می‌شود.

واکسن آسترازنکا نوبت ٢ در پایگاه ولیعصر و واکسن اسپوتنیک نوبت ١و ٢ در پایگاه ولیعصر تزریق می‌شود.

برنامه واکسن شیفت عصر ساعت ٤ بعد از ظهر تا  ٨ شب است.

در پایگاه ولیعصر و محمدیه مرکز خدمات جامع سلامت فاضل آباد واکسن سینوفارم نوبت ١و٢، واکسن برکت فقط نوبت ٢ و واکسن آسترازنکا نوبت ٢فقط در ولیعصر تزریق می‌شود.

در مراکز منتخب واکسیناسیون فعال آق‌قلا در مرکز تجمیعی واکسیناسیون سالن تختی، روز‌های اداری از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر، روز‌های تعطیل رسمی از ساعت ۸ صبح  تا ۱۸، روز‌های جمعه فقط ساعت ۸ صبح تا ۱۴ در حال ارائه خدمات خواهند بود.

همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، فقط روز‌های اداری، از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر است.

واکسیناسیون در مرکز خدمات جامع سلامت آق قلا ۱ انجام نمی‌شود.

مرکز خدمات جامع سلامت انبارالوم همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ باز است.

واکسیناسیون در شهرستان گمیشان درمرکزتجمیعی واکسیناسیون گمیش تپه و سیمین شهر از ساعت ۸ تا ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت خواجه نفس از ساعت ۸ تا ۱۳ در مرکزخدمات جامع سلامت آلتین تخماق از ساعت ۸ تا ۱۳ انجام می‌شود.

در مرکزخدمات جامع سلامت آرخ بزرگ از ساعت ۸ تا ۱۳در مرکزخدمات جامع سلامت بصیرآباد از ساعت ۸ تا ۱۳ و در مرکز خدمات جامع سلامت قرنجیک از ساعت ۸ تا ۱۳ واکسن تزریق می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا سینوفارم نوبت اول و دوم مرکز خدمات جامع سلامت پایگاه تجمیعی پایگاه ولیعصر آسترازنکا نوبت ساعت ۸ تا ۱۳ ساعت ۸ صبح ساعت ۸ صبح انجام می شود تزریق می شود شیفت صبح نوبت دوم نوبت ٢

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در بازرسی‌های مستمر و سرزده کارشناسان واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از مراکز درمانی، مراکز پخش دارو و همچنین داروخانه‌های سطح شهرستان، ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته به ارزش یک میلیارد و صد میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

 عبداله حمزه ئی با اشاره به اینکه مصرف داروی تاریخ گذشته و فاسد باعث عدم پاسخ مناسب به درمان خواهد شد و احتمال بروز عوارض جانبی و حتی تلفات را نیز در دام در پی خواهد داشت به تمام مرغداران و دامداران شهرستان توصیه کرد: انواع دارو‌های دامپزشکی، واکسن، سموم، مواد ضدعفونی کننده و مواد بیولوژیک را صرفاً با تجویز دامپزشک و از داروخانه‌های مجاز دامپزشکی تهیه کنند و از مصرف خودسرانه دارو جداً خودداری شود، همچنین در زمان خرید و مصرف دارو به تاریخ تولید و انقضای آنها نیز توجه ویژه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن