Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان پاوه، اظهار کرد: با توجه به تأکیدهای بسیار جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اما شیوع ویروس کرونا در شهرستان پاوه ساده انگاری می‌شود و تعداد بیماران بستری در شهرستان پاوه همچنان بالا است.

وی افزود: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شرکت در تجمعات و مراسم خاکسپاری از علل اصلی تداوم وضعیت قرمز کرونا در شهرستان پاوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان پاوه، تصریح کرد: ۶۹ درصد واجدین شرایط شهرستان پاوه و ۵۵ درصد دانش آموزان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بالایی بیان کرد: روند تزریق دز دوم واکسن کرونا با وجود ظرفیت پذیرش روزانه یک هزار نفر و وجود واکسن کرونا به تعداد کافی مناسب نیست.

وی ادامه داد: هم اکنون به صورت میانگین کمتر از ۲۵۰ نفر روزانه به مراکز واکسیناسیون شهرستان پاوه مراجعه می‌کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به شرایط لازم جهت بازگشایی مدارس، گفت: بازگشایی مدارس منوط به تزریق واکسن کرونا توسط دانش آموزان، معلمین و کادر آموزشی و والدین است.

کد خبر 5322632

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فرمانداری پاوه ویروس کرونا واکسن کرونا دانش آموزان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا پاوه بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر واکسن کرونا عکس استانها مشهد خطبه های نماز جمعه امام رضا ع زلزله رحلت پیامبر اکرم ص شهرستان پاوه واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!