Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «علی اکبر عیسی‌آبادی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه هر سال به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است که شعار امسال هفته ناجا «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» می‌باشد.

وی بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور جمعی از مسئولان نخستین برنامه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان نیروی انتظامی و حضور حداکثری کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های این هفته در ساوه است.

به گفته عیسی‌آبادی، بزرگداشت روز کارآگاه و رزمایش فضای مجازی با محوریت اطلاع‌رسانی در مورد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاه سازی جامعه نیز در هفته نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

وی از اجرای طرح ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی فعالیت‌های خود را بر پایه اهداف انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند و در مسیر تحقق امنیت پایدار کشور فرامین مقام معظم رهبری را مدنظر دارد که توجه به مناطق محروم از جمله مهمترین اهداف این نهاد است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه برگزاری جشنواره نقاشی با موضوع آثار مخرب اعتیاد، همایش اصناف و برنامه‌های آموزشی تربیتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ناجا عنوان کرد.

برچسب‌ها ساوه ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ساوه ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا امنیت هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا