Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: جهانبخش و چند ملی‌پوش دیگر در دیدار مقابل امارات روزشان نبود؛ بالاخره بازیکن هم فراز و نشیب دارد.

بهزاد داداش‌زاده درگفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات، در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: متاسفانه این بازی دلچسب نبود. در نیمه اول متفاوت بودیم؛ اما رفته رفته نشان دادیم که می‌توانیم برنده میدان باشیم و در دقیقه ۷۰ نیمه دوم به گل رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب کردیم. واقعاً تیم ملی ایران فراتر از آسیاست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گروه B با حضور استرالیا، عربستان و ژاپن نسبت به گروه فعلی تیم ملی سخت‌تر نیست، گفت: بله ما در گروه آسانتری قرار گرفتیم، اما تیم ملی ایران هم تیم خوبی است. ملی‌پوشان به واسطه پیروزی در دیدار‌های قبلی از روحیه خوبی برخوردار هستند و این موضوع تأثیرگذار است. شاکله تیم ملی در سال‌های اخیر حفظ شده و عمده بازیکنان لژیونر هستند، به همین خاطر تیم ملی ما از هماهنگی بالایی برخوردار است.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران گفت: بازی کره جنوبی برای ما ۶ امتیازی است که اگر با پیروزی از میدان خارج شویم، راه صعود همواتر می‌شود. خوشبختانه بعد از اتفاقاتی که در فدراسیون قبل افتاد و خیانتی که به فوتبال ایران شد اوضاع تیم ملی خیلی خوب است. عزیزی خادم پیگیر مسائل فوتبال است و خوشبختانه میزبانی تیم ملی را حفظ کرد. حضور هواداران اتفاق خیلی خوبی است و همه باید تیم را حمایت کنیم تا به جام جهانی برسیم. قطعاً حضور هواداران ایرانی توجه فیفا را هم جلب خواهد کرد و امتیاز مثبتی برای فوتبال ایران است.

داداش‌زاده با ارزیابی تعویض‌های اسکوچیچ در بازی امارات تصریح کرد: جهانبخش و چند ملی‌پوش دیگر روزشان نبود؛ بالاخره بازیکن هم فراز و نشیب دارد. طبیعی بود که جهانبخش به خاطر تفاوت آب‌وهوایی هلند و امارات نتواند کیفیت واقعی خودش را نشان بدهد. به نظرم تعویض‌های تیم ملی می‌توانست زودتر اتفاق بیفتد. نباید این نکته را فراموش کرد که مسئول نتایج تیم ملی اسکوچیچ است. او در طول هفته با بازیکنان کار کرده و به خوبی از شرایط آن‌ها آگاه است. او بهتر می‌داند از بازیکنانش در چه زمانی بهره بگیرد تا مثمر ثمر باشند. ما از بیرون گود نظاره‌گر شرایط تیم ملی هستیم.

وی درباره تقابل ایران و کره جنوبی در هفته چهارم دیدار‌های مقدماتی جام جهانی، عنوان کرد: کره جنوبی همواره در رده ملی و باشگاهی برای ما دردسرساز بوده است. باید با حواس جمع و تمرکز بالا در میدان حاضر شویم. آن‌ها بازیکنان سرعتی خوبی دارند. قطعاً کادرفنی کره به خوبی تیم ما را آنالیز کرده است. هر چند کادرفنی تیم ملی ایران هم به خوبی آن‌ها را آنالیز کرده است، اما برای ارزیابی دقیق مسابقه باید منتظر روز مسابقه بمانیم. باید دید در روز مسابقه بازیکنان چه شرایطی دارند و شرایط به نفع کدام تیم پیش می‌رود. امیدوارم تیم ملی ایران برنده این بازی باشد.

بیشتر بخوانید: بازتاب پیروزی ایران با گلزنی طارمی در رسانه‌های ورزشی سراسر جهان + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزاد داداش زاده تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران بهزاد داداش زاده تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران فوتبال ایران داداش زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم