Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا از اجرای پایلوت طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا در آذربایجان غربی و دو استان دیگر خبر داد و گفت: در سکوی مدیریت هوشمند بیماری این فرصت ایجاد می‌شود تا نظام مدیریت بیماری در بستر فناوری اطلاعات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح طرح سکوی مدیریت هوشمند بحران اجتماعی بیماری کرونا اظهار کرد: در این طرح مبنا فناوری اطلاعات است تا علاوه بر اینکه امکان مدیریت تبعات بیماری در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، شهروندی و... فراهم می‌گردد مواردی، چون رهگیری، تصمیم سازی، پیش بینی، کنترل، نظارت و ارائه خدمات مرتبط نیز با استفاده از رویکرد هوشمند عملیاتی می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای اجرای این طرح در کمیته‌های تخصصی در دست بررسی است افزود: در حال حاضر ۸۴ درصد جمعیت هدف ۱۲ سال به بالا در استان یک دُز از واکسن کرونا را تزریق کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: از جمعیت هدف ۲۰ درصد هر دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده است و با توجه به سرعت قابل قبول واکسیناسیون این انتظار می‌رود در ماه‌های آتی پوشش لازم تحقق یابد.

مصطفوی به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری دانشجویان مقطع دکترا به زودی، مقطع کارشناسی از ۱۵ آبان، متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از آذر ماه آغاز می‌شود.

وی در خصوص آموزش حضوری مقطع ابتدایی نیز تصریح کرد: آموزش حضوری مقطع ابتدایی نیز زمانی آغاز می‌شود که ۸۰ درصد جامعه واکسینه شده باشد.

در این جلسه سازو کار‌های اجرای طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا بررسی شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران کرونا ویروس فناوری اطلاعات آذربایجان غربی مقابله با کرونا آذربایجان غربی بیماری کرونا آموزش حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی