Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان در پیامی شهادت جانباز سرافراز علی اصغر حسینی پور فرسنگی را تسلیت گفت.

به گزارش برنا؛ متن پیام تسلیت علی زینی وند به شرح زیر است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جانبازان از افتخارات و سند راستین حقانیت و آزادگی جمهوری اسلامی و مایه برکت و امید هستند که با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار ، روح سلحشوری و مقاومت را در جامعه بویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی تداوم می بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر آسمانی شدن ' شهید علی اصغر حسینی پور فرسنگی ' جانباز سرافراز و دلاور افتخار آفرین ، پس از سال ها استقامت و تحمل مشقت در مسیر پرافتخار جانبازی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

بی تردید پاداش صبر و فداکاری جانباز 70 درصد والامقام، رحمت واسعه خداوند متعال و همجواری با ارواح طیبه ائمه اطهار(ع) و همرزمان شهیدش خواهد بود و حماسه ایثار، ایستادگی آن شهیدگرانقدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این دیار همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

اینجانب عروج آسمانی و شهادت جانباز سرفراز علی اصغر حسینی پور فرسنگی در روز شهادت امام رضا ( ع) را به خانواده آن شهید والامقام، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان و همرزمان آن شهید تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن شهید والامقام حشر با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

علی زینی وند

استاندار کرمان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان تسلیت پیام تسلیت استاندار کرمان استانداری کرمان عروج آسمانی آن شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است