Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:42:40 GMT

مرزبانان هنگ مرزی آستارا خون اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۷۱۲۲

مرزبانان هنگ مرزی آستارا خون اهدا کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مرزبانان هنگ مرزی آستارا در راستای تأمین نیازهای بانک خون این شهرستان صبح شنبه در پایگاه انتقال خون آستارا حاضر و اقدام به اهدای خون کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت هفته ناجا و در راستای حفظ سلامت و کمک به همنوعان، این نیرو در اقدامی خداپسندانه با اهدای خون خود به بیماران نیازمند جامعه جلوه‌هایی از نوع دوستی را به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ هادی قاسمی اظهار کرد: اهدای خون نمادی ارزشمند از همدلی و احساس مسئولیت نسبت به همنوعان و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع دوستی است.

وی افزود: اهدای خون یک امر خداپسندانه و موجب احیای زندگی بیماران نیازمند است و مرزبانان با اهدای بخشی از خون خود صفحاتی زرین از حس نوع دوستی را رقم می‌زنند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در ادامه با اشاره به اینکه امنیت مرزها در هر کشوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: خدمت در مرزها در شرایط بد آب و هوایی و جغرافیایی سختی‌های خاص خود را دارد.

وی گفت: مرزبانان با توان عملیاتی بالای خود در برابر انواع ناهنجاری‌های احتمالی سینه سپر کرده‌اند و چشمان بینای مرزبانان هر توطئه شیطانی ایادی استکبار را در نطفه خنثی خواهند کرد.

کد خبر 5322723

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته نیروی انتظامی هنگ مرزی آستارا اهدای خون بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر واکسن کرونا عکس استانها مشهد خطبه های نماز جمعه امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص زلزله هنگ مرزی آستارا اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، دکتر پانته آ رمضان‌نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز شنبه ۱۵ اریبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

وی در پایان از خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902929

دیگر خبرها

  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد