Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:03:50 GMT

فلیک: گل خوردن همیشه آزارم می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۷۱۴۲

فلیک: گل خوردن همیشه آزارم می‌دهد

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، از گل خوردن تیمش در دیدار برابر رومانی ابراز ناخشنودی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آلمان و رومانی شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 1-2 به سود آلمان به پایان رسید.

 این در حالی بود که آلمان گل اول را دریافت کرده و تا دقیقه 52 نتوانسته بود به گل برسد اما در نهایت با دو گل گنابری و مولر برنده بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان با این پیروزی و با 18 امتیاز از هفت بازی در صدر جدول گروه جی جای گرفت.

هانسی فلیک پس از بازی به خبرنگاران گفت:« گل خوردن همیشه من را آزار می‌دهد. ما در آستانه گرفتن پنالتی بود و سپس گل خوردیم. کنار آمدن با این اتفاق برای ما آسان نبود. اما این تیم با تمام وجود بازی کرد و هواداران ما را به جلو فرستادند. در آخر شایسته پیروزی برابر تیمی بودیم که از عمق دفاع می‌کرد.»

 

 

این مربی آلمانی درباره گل مولر اظهار داشت:« این‌ها فضاهایی هستند که می‌خواهیم آنها را به تسخیر دربیاوریم. لئون ضربه سر بسیار خوبی به توپ زد و توماس دقیقا جایی بود که باید باشد. هفته بعد باید با مقدونیه شمالی دیدار کنیم. آنها امروز 0-4 برنده شدند. آنها تیمی هستند که به خوبی دفاع می‌کنند اما در عین حال دروازه را نیز می‌شناسند.»

توماس مولر، زننده گل پیروزی بخش آلمان در دقیقه 81، نیز پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم که ما در این بازی بسیار تلاش کردیم. با شکست 0-1 به رختکن رفتن حس خوبی نیست. ما باید از هواداران تشکر کنیم. وقتی گل دوم را زدیم، ورزشگاه به معنای واقعی کلمه منفجر شد. حتی وقتی عقب بودیم هم می‌دانستیم که تمام کارهایی که پیش از این انجام داده بودیم بد نبوده است. این که پس از این همه تلاش نتیجه بگیری بسیار خوب است.»

تیم ملی آلمان توماس مولر هانسی فلیک (دستیار)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان توماس مولر هانسی فلیک دستیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!