Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه ۵۰ کلانتری کردستان برای خدمت‌رسانی بیشتر هوشمندسازی شد، گفت: استفاده از دوربین البسه نیز در همین راستا در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروهای مسلح که در ستاد انتظامی استان کردستان در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه همکاران خود در سطح استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از امروز با شعار "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" آغاز و تا 23 مهرماه ادامه دارد، گفت: امروز نیروی انتظامی با افتخار در کنار و در خدمت مردم است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه رویکرد پلیس هوشمند به منظور خدمتگزاری بیشتر به مردم در دستور کار پلیس است، تصریح کرد: امروز 50کلانتری به صورت هوشمندو با پزشکی قانونی مرتبط و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام تحت‌‌نظرگاه‌ها و بازداشتگاه‌ها به منظور حفظ حقوق شهروندی و صیانت کارکنان به دوربین پایش تصویری مجهز شده‌اند، افزود: استفاده از دوربین البسه نیز در همین راستا در دستور کار است.

سردار اشتری: امروز نیروی انتظامی پناهگاه مردم است / طرح‌های جدید پلیس در هفته ناجا رونمایی می‌شودسردار سلیمانی: استقرار سلامت اجتماعی و امنیت در جامعه ناشی از تلاش های نیروی انتظامی است

سردار آزادی از ارائه خدمات الکترونیکی انتظامی به مردم از جمله راه‌اندازی سامانه تعویض پلاک، گواهی و انواع صلاحیت‌ها و فقدانی مدارک شناسایی در دفاتر خدمات ارتباطی و سامانه ارتباط با دولت خبر داد و  بیان کرد: اقدامات ماموریتی مختلفی به طور شبانه‌روزی در سطح استان در حال انجام بوده که در نشست خبری با اصحاب رسانه آن را تشریح خواهم کرد. 

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "افتخار نیروهای مسلح این است که نیروی مسلح در کشورمان حصار مستحکی برای کشور و ملت هستند" اظهار کرد: بیانات معظم‌له به‌معنای واقعی در کشور تحقق پیدا کرده چراکه امروز سازمان‌های نیروهای مسلح؛ ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج سپر دفاعی در برابر تهدیدات سخت دشمنان درونی و بیرونی هستند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه امنیت کشور زیرساخت اساسی برای همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی، بهداشت و سیاسی و انواع خدمات است، خاطرنشان کرد: اگر امنیت در کشوری وجود نداشته باشد در همه این فعالیت‌ها اختلال به‌وجود می‌آید.امروزه نیروهای مسلح امنیت و زیرساخت‌های توسعه را با عزم و اراده خودشان تامین کرده و در این راه جان می‌دهند.

سردار آزادی یادآدر شد: امنیت یکی از مهم‌ترین ارکان کشور است، خوشبختانه امروز نیروی انتظامی بین مردم دارای آبرو است، این را قدر بدانید و نگه دارید، نیروی انتظامی در حفظ نظم داخل کشور مظهر اقتدار است، هر چقدر شما مقتدر باشید نشان‌دهنده اقتدار نظام است، اگر این اقتدار با مهربانی، ادب، تدین، اظهارات، رفتار و روش نشان داده شود روی مردم تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان نیروی انتظامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان