Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از نمایش فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما فلسطین همدان خبر داد و گفت: در روز نخست «یدو » و «پسران‌دریا» اکران شد.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۱ مهر در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل  برگزار می‌شود، اظهار کرد: همزمان با روز کودک و آغاز به کار جشنواره سی‌وچهارم، فیلم‌های بخش مسابقه ایران در سینما فسلطین شهر همدان نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فیلم‌ها در در دو سانس ۱۵ و ۱۷ اکران می‌شوند، افزود: فیلم‌های «یدو »به کارگردانی مهدی جعفری و «پسران‌دریا» کاری مشترک از افشین هاشمی و حسین قاسمی‌جامی در روز جمعه اکران شد.

احسانی عنوان کرد: «لیپار» ساخته حسین ریگی و «داستان‌های هزار و یک روز» به کارگردانی حبیب احمدزاده در دومین روز، «بام بالا» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و فیلم «برزنگی» اثری از حسین قاسمی‌جامی در روز یکشنبه، «بَلیط» کاری از مرتضی رحیمی و «شهر گربه‌های» سید جوادهاشمی در روز روز دوشنبه ۱۹ مهر و همچنین «میان صخره‌ها» اثری از مختار عبداللهی و «ترانه‌های پدری» به کارگردانی محمد بصیری در آخرین روز از جدول اکران‌ها به نمایش درخواهند آمد.  

وی تصریح کرد: سایر فیلم‌های جشنواره هم بصورت آنلاین در پلتفرم‌های فیلیمو، هاشور و تیوا برای عموم علاقه‌مندان از طریق فضای مجازی قابل دریافت و مشاهده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، احسانی در پایان یادآور شد: ۲۷ داور کودک و نوجوان همدانی برای انتخاب فیلم برتر از دید مخاطبان کودک و نوجوان، بعد از اکران فیلم ها آرا خود را در پورتال جشنواره ثبت خواهند کرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان استانی فرهنگی و هنری کودک و نوجوان فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی کشور، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک منصوب و معرفی شدند. 
محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است. 
سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود