Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان‌جنوبی، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: به واسطه حضور نیروی انتظامی در شهرها و روستاها و خدمات متنوعی که ارائه می‌کند، مردم برای رسیدگی به امورات و احقاق حق خود ابتدا به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بیشترین مواجهه مردم در رسیدگی به اموراتشان با نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی، وسیله و سازمانی برای ایجاد عدالت در جامعه است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی بستر مناسب را برای همه فعالیت‌ها در جامعه فراهم می‌کند، تصریح کرد: زمینه‌سازی شرایط برای تحقق اهداف انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستورات و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در پیش بردن کشور بر صراط مستقیم و مسیر سعادت به وسیله نیروی مقتدر انتظامی به وجود می‌آید.

ملانوری متذکر شد: به واسطه خدمات مطلوب این مجموعه است که ما می‌توانیم در فضایی بانشاط و آرام و با خاطری آسوده به مردم و نظام خدمت کنیم.

وی اقدامات نیروی انتظامی را مصداق واقعی جهاد در راه خدا برشمرد و اظهار داشت: مبارزه با فساد، ناهنجاری و بی‌عدالتی به این جهت که امنیت و آسایش مردم فراهم شود و در آرامش زندگی کنند همگی مصداق جهاد در راه خداست.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: براساس آیات و روایات، خدای بزرگ به همه کسانی که در راستای تأمین امنیت مردم به مبارزه می‌پردازند و جهاد می‌کنند، دوستی خود را وعده داده است.

ملانوری هفته نیروی انتظامی را بهانه‌ای برای به نمایش گذاشتن اقتدار و حاضر در صحنه بودن نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی از یگان‌ها و سازمان‌های بزرگی است که نظم بخشیدن به جامعه را در قالب مبارزه با ناهنجاری‌ها، کج رفتاری‌ها، فساد، قاچاق و برهم‌زنندگان امنیت در سطح شهرها و روستاها به عهده دارد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت زیرساخت تمامی فعالیت‌هاست، عنوان کرد: توسعه فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تنها در گرو تأمین امنیتی مقدور است که حاصل زحمات شبانه‌روزی خانواده بزرگ نیروی انتظامی در کنار سایر یگان‌های نظامی، امنیتی، قضایی، شوراهای تأمین و دستگاه‌های متولی حوزه امنیت است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی حمید ملانوری امنیت شهدا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به طرح «نور» نیروی انتظامی، این را یک طرح بزرگ دانست و گفت: بدنه عمومی ملت دنبال طهارت، پاکی و عفت اند و از این اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی حمایت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های  نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامه‌المهدی (عج) بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر ظهور را نزدیک می‌کند، اظهار داشت: مردم ایران بیش از 40 سال است که پای کار انقلاب هستند و تا ظهور آخرین ولی خدا محکم‌تر از قبل پای کار خواهند بود.

وی گفت: امروز خون کودکان و مردم فلسطین به ثمر نشسته و به برکت این خون‌ها، بیداری جهان نسبت به جنایات اسرائیل به داخل دانشگاه‌های آمریکا و کاخ سفید رسیده و اضمحلال غده سرطانی اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه موقت بیرجند خطیب جمعه موقت بیرجند به تجمع و تظاهرات دانشجویان در سراسر جهان به ویژه در آمریکا و مقابل کاخ سفید اشاره کرد و گفت: امروز خون کودکان و مردم فلسطین به ثمر نشسته و به برکت این خون‌ها، بیداری جهان نسبت به جنایات اسرائیل به داخل دانشگاه‌های آمریکا و کاخ سفید رسیده و اضمحلال غده سرطانی اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه موقت بیرجند ضمن تبریک روز معلم، حراست از انقلاب و مبارزه با شرک و نفاق را وظیفه معلمان، اساتید و آحاد مردم دانست و یادآور شد: معلمان باید در زمینه معرفی برکات انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای جهانی آن تلاش کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه مسئله بزرگ جهان اسلام امروز غزه است، افزود: امید است غده سرطانی اسرائیل بزودی از روی زمین برای همیشه برکنده شود.

رحیم‌آبادی با بیان اینکه کارگاه بزرگ اقتصادی و عمرانی در کشور شکل گرفته و پیش می‌رود، ادامه داد: قطعا مشکلاتی است اما با صبر و تحمل حل می‌شوند.

وی با اشاره به طرح «نور» نیروی انتظامی، این را یک طرح بزرگ دانست و گفت: بدنه عمومی ملت دنبال طهارت، پاکی و عفت اند و از این اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی حمایت می‌کنند، البته باید تذکر لسانی توسط مردم هم صورت گیرد و به طرح نور تنها اکتفا نشود.

خطیب جمعه موقت بیرجند همچنین در خطبه های اول نماز با اشاره به اینکه برترین حرام جلو رفتن و یا عقب افتادن از امام است، تصریح کرد: جریان نفوذ خطرناک‌ترین جریان برای اسلام است که باید در دوره آخرالزمان، بسیار مراقب آنها بود.

وی  با تسلیت شهادت امام صادق(ع) و اینکه ایشان بیش از چهار هزار شاگرد تربیت کردند، گفت: امام صادق(ع) معرفت شناسی و شناخت ولی خدا را به خوبی برای ما بیان کرده است.

امام‌ جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه تبعیت از ولی خدا و دشمن شناسی پیام امام صادق علیه السلام است، ادامه داد: در عصر حاضر نیز جریانات ضد امام صادق(ع) اشخاصی را به عنوان وارد حوزه علمیه کردند که مقابل مبلغان واقعی دین باید و برخی از اینها اقداماتی را هم انجام دادند اما موفق نبودند.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) بالاترین آرمان امامان را برپایی حاکمیت الهی می‌دانند، گفت: دلیل عدم قیام امام صادق (ع) نداشتن یاران پا در رکاب و واقعی بود.

انتهای پیام/250/.

دیگر خبرها

  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است