Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد هندوستانی نتوانست جان پسر نوجوانش را در حمله مرگبار کروکودیل نجات دهد.

یک کشاورز هندوستانی در تراژدیک‌ترین اتفاق زندگی اش از نزدیک کشته شدن پسرش توسط کروکودیل را تماشا کرد. در این حادثه که روز چهارشنبه رخ داد کروکودیل پس از حمله به پسر ۱۵ ساله این کشاورز، این نوجوان را به زیر آب کشید.

«ویجی مالی» به همراه پدرش در کنار رودخانه دهادهار سرگرم آب دادن به بز‌ها بود که ناگهان مورد حمله کروکدیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که پدر قربانی در نزدیکی محل حادثه حضور داشت، اما آنچنان دچار شوک شده بود که نتوانست کاری انجام دهد. این مرد بلافاصله افراد محلی را در جریان وقوع این حادثه قرار داد. افراد محلی با شنیدن فریاد‌های این مرد به کمک او شتافتند، اما برای نجات جان این پسر بسیار دیر شده بود.

به دلیل آنکه کروکودیل پس از گرفتن قربانی او را به زیر آب برده بود جستجو برای یافتن این پسر و نجات وی بی نتیجه ماند. در ادامه گروه امداد و نجات محلی در ساعت ۲.۳۰ دقیقه بعدازظهر در محل حادثه حاضر شدند و عملیات نجات آغاز شد، اما آنها نیز نتوانستند ردی از کروکودیل یا قربانی پیدا کنند.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که مسئولان همواره به افراد محلی در خصوص نزدیک شدن به رودخانه هشدار می‌دهند. مسئولان جنگلبانی بر این باورند که بیش از صد کروکودیل در این رودخانه زندگی می‌کنند./عصر ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه