Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:52:14 GMT

قبر‌های اراک ۳ طبقه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۷۳۷۸

قبر‌های اراک ۳ طبقه می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جعفرپور سرپرست شهرداری اراک در حاشیه بازدید از فاز دوم آرامستان شهر اراک از پیشنهاد سه طبقه شدن قبر‌های این آرامستان خبر داد.

جعفرپور با بیان اینکه مساحت زمین طرح گسترش آرامستان اراک حدود ۲ هکتار است گفت: در این محدوده حدود ۸ هزار و ۵۰۰ قطعه می‌توان جای‌گذاری کرد، که البته در صورت مورد قبول واقع شدن پیشنهاد ۳ طبقه شدن قطعه ها، این ظرفیت حدود ۲۵ هزار قطعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تشکیل جلسه با اداره اطلاعات و کشاورزان محدوده آرامستان اراک، اضافه کرد: در این جلسه موضوع تعیین محدوده زمین طرح گسترش آرامستان مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست شهرداری اراک بیان کرد: در این خصوص اختلاف نظر‌هایی بین کشاورزان و شهرداری وجود داشت که بعد از بررسی و تبادل نظر، زمین مورد نظر از محدوده راه آب کنار دیوار در نظر گرفته شد.

آدینه سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک، هم با ارائه پیشنهاد قطعه‌های سه طبقه در فاز ۲ آرامستان اراک، گفت: با این اقدام ظرفیت به سه برابر افزایش خواهد یافت و بهره برداری مناسب تری از این مجموعه صورت خواهد گرفت.

میرنظامی رییس شورای اسلامی شهر اراک هم در این بازدید گفت: فضای سبز آرامستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای ایجاد محیطی مناسب، باید برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد.

قربانی رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک هم ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری اراک گفت: پیش از تعیین و جاگذاری قطعه‌ها و نیز ایجاد مسیر‌های عبور و مرور، نیاز است زیرساخت‌ها از جمله لوله گذاری آب و برق رسانی، انجام پذیرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قبرستان اراک آرامستان اراک کلانشهر اراک شهرداری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامت دهان و دندان

 

 رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این پویش همزمان با  سراسر کشور از فردا ۱۷ اردیبهشت تا ۱۹ ارددیبهشت به مدت سه روز با شعار " دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم" برگزار می‌شود.

دکتر میر شفیعی آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان را از اهداف اجرای این پویش عنوان کرد و افزود: در این پویش دانشجویان دندانپزشک در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و خدمات آموزش سلامت دهان و دندان و خدمات فلوراید تراپی را برای دانش آموزان ابتدایی ارائه می‌دهند.

او گفت: پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت و بهورزان هداشت دهان و دندان و اهمیت آن با سلامت بدن را به مردم اموزش خواهند داد.

میرشفیعی با توجه به اینکه سلامت دهان و دهان با سبلامت بدن از جمله بیماری فشار خون، دیابت و بارداری در ارتباط است، افزود: افرادی که بهداشت دهان ضعیفی دارند دارای بیماری فشار خوهند بود و افرادی که دیابت دارند اگر بیماری آنها کنترل شود، بر روی بیماری‌های دهان و دندان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مردم توثصیه کرد: نسبت به رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت دهند تا بیماری‌هایی که مرتبط با سلامت دهان و دندان است، کمتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک