Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت:سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی و از قویترین تیم‌های لیگ است از این رو شانس آوردیم در هفته اول به مصاف آن‌ها می‌رویم.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد حواشی اخیر پیرامون بحث جدایی‌اش از تیم مس رفسنجان اظهار داشت: چند سالی بود که شیطنت‌هایی در رفسنجان صورت می‌گرفت از این رو تصمیم به جدایی گرفتم، اما به خاطر برخی مسئولان و پیشکسوتان فوتبال رفسنجان ماندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی از تیم دیگری پیشنهاد همکاری داشتم، اما به خواسته برخی دوستان و زحمتکشان فوتبال این شهر از تصمیمم منصرف شدم. این حواشی همیشه در فوتبال وجود دارد. با این که زحمت می‌کشم و به تیمم و کارم علاقه دارم، اما گاهی این حواشی فشار زیادی ایجاد می‌کند. در نهایت تصمیم گرفتم بمانم و با قدرت به کارم ادامه دهم.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال مس پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: تیم در تهران اردو دارد؛ بعد از اردوی ترکیه به آمادگی خوبی رسیدیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی در دستور کار تیم ماست. با صنعت نفت و در ادامه با آلومینیوم بازی می‌کنیم. بازی تدارکاتی با سپاهان هم که به دلیل قرعه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر لغو شد. تیم جوانتری نسبت به فصل قبل داریم و قرارداد‌ها همه دو ساله است.

معاون ورزشی باشگاه مس با تاکید بر این که اهداف بزرگی را دنبال می‌کنند گفت: از همه مربیان و بازیکنان و حتی رسانه که فصل قبل برای این تیم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. امیدوارم امسال هم همچون فصل قبل از این اتحاد برخوردار باشیم و به نتایج دلخواه برسیم. ما فصل قبل از اهدافمان جلو‌تر بودیم؛ امیدوارم باز هم بتوانیم بهتر از تصوراتمان ظاهر شویم. تیم ما توانایی‌های زیادی دارد و باید خودباوری لازم را در تیم تقویت کنیم تا فصل بعد باز هم شگفتی‌ساز شویم.

علیزاده با اشاره قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر و بازی اول با سپاهان خاطرنشان کرد: هیچ دیداری آسان نیست؛ سپاهان امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و تیمی بهتر از دیگر رقبا بسته است. مهره‌های این تیم از پرسپولیس هم قویتر بوده و کفه ترازو به نفع آن‌ها سنگین است. اتفاق خوب برای ما این است که در ابتدای فصل با این حریف قدرتمند بازی داریم. هیچ تیمی در هفته اول آمادگی لازم را ندارد و این شانس خوبی است که بتوانیم از این بازی سخت برنده خارج شویم.

بیشتر بخوانید: هشدار رییس سازمان لیگ به استقلال، پرسپولیس و سپاهان

انتهای پیام/

برچسب ها: علی علیزاده مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان علی علیزاده مس رفسنجان هفته اول فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس