Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو از پروژه خرید تضمینی آب از تاسیسات نمک‌زدایی شماره ۲بوشهر به روش BOO که قادر به تامین ۳۵ هزار متر مکعب آب شهروندان بوشهری است، بازدید کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حاشیه بازدید وزیر نیرو از پروژه خرید تضمینی آب از تاسیسات نمک زدایی شماره ۲بوشهر اظهار داشت: با اجرای این طرح مشکل آب شرب شهر بوشهر رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۶۹ درصدی است و انتظار می‌رود با تخصیص‌های مناسب فاز اول آن با ۱۲ هزارمتر مکعب تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: مجموع اعتبار پروژه، هفت هزار میلیارد ریال است که برای سرمایه گذاری آب شیرین‌کن، اجرای خط انتقال و برق‌رساتی هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه هدف دولت، تکمیل پروژه‌های با درصد فیزیکی بالاست، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه با رایزنی و پیگیری‌های مورد نیاز، تا سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری کامل برسد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر (آبفای بوشهر) علی اکبر محرابیان وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آبفای بوشهر علی اکبر محرابیان وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در خوزستان تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم از گندم کاران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.

کد خبر 6093248

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است