Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@00:09:02 GMT

خبری خوش برای بازنشستگان کشوری

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۷۸۶۹

خبری خوش برای بازنشستگان کشوری

محمود مرتضایی‌فرد اظهار کرد: صندوق بازنشستگی به منظور کاهش تردد و مراجعه بازنشستگان به مراکز درمانی به خصوص در شرایط کرونایی طرحی را با نام «آزمایش آنلاین» با همکاری یک شرکت دانش بنیان و فناور اجرا کرد که با توجه به استقبال بازنشستگان این طرح امسال نیز ادامه خواهد داشت.

مرتضایی‌فرد با بیان اینکه «طرح آزمایش آنلاین ارائه خدمات آزمایشگاهی و برخی خدمات تشخیصی درمانی را به بازنشستگان زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان و از طریق سایت این شرکت استارتاپی برعهده دارد» افزود: کمک هزینه ارائه خدمات در این طرح 500 هزار تومان برای هر بیمه شده بود که در صورت استفاده بیشتر از سقف تعیین شده تا 600 هزار تومان نیز به صورت اقساط از بازنشستگان در سه قسط کسر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با نظر مساعد مدیرعامل صندوق بازنشستگی و رایزنی با شرکت طرف قرارداد، قرار شد تا کمک هزینه این طرح تا سقف 750 هزار تومان افزایش یابد و در عمل بازنشستگان تا این سقف از خدمات درمانی و تشخیصی به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: در دوره گذشته، حدود 3 هزار بیمه‌شده اصلی و نزدیک به 6 هزار و 500 کد ملی از خدمات آزمایش آنلاین در سراسر کشور استفاده کردند.

به گفته مرتضایی فرد، آزمایش و معاینه پزشکی در محل یا منزل، انجام تست کرونا و سرم تراپی و فیزیوتراپی بیشترین خدمات ارائه شده از سوی آزمایش آنلاین به بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن‌ها بوده است./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: بازنشستگان کشوری آزمایش آنلاین کمک هزینه آزمایش آزمایش آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، مجید صفدریان در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: شهید رنجنوش متولد ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ بود که پس اعزام به جبهه از لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان، در روز ۱۲ اسفند سال ۶۵ و در عملیات کربلای پنج، منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

وی گفت: آیین تشییع و تدفین پیکر این شهید والامقام تازه تفحص شده روز شنبه همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت مؤسس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان یادآور شد: استان همدان ۴۰۰ شهید مفقودالاثر دارد که ۳۰ نفر از آن‌ها توسط آزمایش دی ان ای مشخص شدند.

لازم به ذکر است، شهید محمد رنجنوش در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد و در سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید، در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیک این شهید والامقام به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

به گزارش خبرآنلاین، استان همدان، هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و حدود هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم ایران اسلامی در جهت دفاع از میهن کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901762

دیگر خبرها

  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی