Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حوادث شمال غرب کشور در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام حسین علیه‌السلام، گفت: رژیم صهیونیستی به زعم خود با نفوذ در برخی از کشورهای منطقه می‌خواهد با اختلاف‌افکنی میان همسایگان ایران به اهداف خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم، افزود: فرمایشات رهبر انقلاب در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری چند کلید واژه مهم داشت؛ ایشان امنیت را زیربنای اساسی رشد و توسعه کشور ‌دانستند و تامین امنیت به پشتوانه بیگانگان را اقدامی متوهمانه عنوان کردند. این هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کشورهایی است که می‌خواهند از کشورهای فرامنطقه‌ای و یا رژیم صهیونیستی به عنوان پشتوانه برای تامین امنیت خود استفاده کنند که با توجه به تجربیاتی که در منطقه است این توهم موجب می‌شود که آنها سیلی بخورند.

پیام رزمایش خیبر اقتدار و عقلانیت بود

فلاحی عنوان کرد: معظم‌له، نیروهای مسلح را دارای ابتکار، اقتدار و عقلانیت دانستند و به کشورهای فرامنطقه‌ای و کشورهای گرفتار در تله رژیم صهیونیستی، این پیام را دادند که اگر دچار توهم شوند و تعرضی از مرزهای آنها صورت گیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و عقلانیت و با اتخاذ راهبردهای مختلف از تمامیت ارضی کشور حفاظت می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام، با اشاره به این بخش از بیانات رهبر انقلاب  «اگر کسی برای برادران خود چاه بکند اول خودش در چاه می‌افتد» خاطرنشان کرد: مهمترین بخش فرمایشات رهبر معظم انقلاب هشدار به کشورهایی است که در زمین صهیونیست‌ها بازی می‌کنند و قصد ندارند از تجربه تکیه برخی کشورهای منطقه به بیگانه درس بگیرند. این فرمایش منطقی و هشداردهنده‌ معظم‌له هشدار به کشورهایی است که درپی سیاست خارجی توسعه‌طلبانه هستند.  

فلاحی در ادامه سخنان خود، برگزاری رزمایش فاتحان خیبر را ارسال پیام دوستی به همسایگان و نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح ایران به صهیونیست‌ها و کشورهای متکی به اسراییل دانست.

وی با اشاره هشدار رهبر انقلاب اسلامی درباره توهم کشورهایی که برای تامین امنیت خود به بیگانگان متکی هستند و اینکه «کسانی که به این توهم دچارند سیلی آن را به‌زودی خواهند خورد»، گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله‌ای که غرب و صدام بر ما تحمیل کرد این موضوع را اثبات کرده‌ایم و نهایتا آن چیزی که در تاریخ ماند تاریخ مقاومت و ایثار مردم ایران بود و همه آنهایی که مقابل ما ایستادند به شکلی به تاریخ پیوستند.

به گزارش ایرنا، رزمایش «فاتحان خیبر» نیروی زمینی ارتش نهم مهر با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، ۲۵ نیروی مخصوص (واکنش سریع)، گروه‌های ۱۱ توپخانه، پهپاد، جنگال، ۴۳۳ مهندسی رزمی و پشتیبانی بالگردهای هوانیروز، در شمال غرب کشورمان در محور پلدشت - جلفا واقع در جنوب منطقه راهبردی قفقاز، برگزار شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران استان ایلام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صدام رزمايش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی پلدشت رژیم صهیونیستی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران استان ایلام مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران استان ایلام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صدام رزمايش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی پلدشت رژیم صهیونیستی رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم