Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا دولت‌آبادی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار کنگره ملی شعر آئینی "سوگواره ایل" در یاسوج که تا پایان ماه صفر بود تا ۲۰آبان‌ماه تمدید شد.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شعر و هنر زیباترین قالب برای همه پیام‌های نوین و مایه گسترش و نفوذ این پیام‌ها تا هر سوی خطه وسیع دل‌ها و جان‌های انسانی است و شاعران و سخن‌سرایان آگاه همیشه توانسته‌اند والاترین معارف انسانی را در کتیبه روزگار با نقشی جاودانه به نسل‌های بعد از خود بنمایانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های 
ادبی کانون‌های کشور در رواق قلم و در موضوع شعر برای کشف استعدادهای برتر در این حوزه دومین
سوگواره ملی شعر آیینی ایل را همزمان با ماه محرم و صفر 1400 برگزار کرد.

دولت‌آبادی تاکید کرد: شناسایی، توانمندسازی و شبکه‌سازی استعدادهای هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه شعر آیینی، ترغیب هنرمندان مسجدی به تولید آثار فاخر شعر آیینی، ایجاد زمینه رقابت سالم و بالا بردن انگیزه اعضای کانون‌ها برای ارتقای کمی و کیفی حوزه شعر آیینی از جمله اهداف این سوگواره هستند.

وی با تاکید بر اینکه اشعار ارسالی در دو بخش شعر سپید و کلاسیک ارزیابی می‌شود، بیان کرد: هر شاعر می‌تواند در هر بخش سه اثر ارسال کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان خاطرنشان کرد: آثار ارسالی نباید در مجموعه‌ای به چاپ رسیده باشد و همچنین باید در قالب فایل word با خط B nazanin اندازه ۱۴ باشد.

دولت آبادی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان ۲۰آبان ماه ۱۴۰۰ است و علاقه مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شعر مقام معظم رهبری یاسوج ماه محرم مهلت ارسال آثار کنگره ملی خبرگزاری فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد شعر آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مسابقه ملی «سدید» در 4 بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد 1403 برگزار می‌شود.

برگزاری دوره "سفیر تراز جمهوری اسلامی" به همراه مسابقه شبیه سازی در دانشگاه امام صادق(ع)

در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت 3 دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.

براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت 1403 مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.

برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:

یک جایزه 20 میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه 10 میلیون ریالی برای دو نفر
3 جایزه 5 میلیون ریالی برای سه نفر

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد