Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در صبح‌گاه نیروهای انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت‌گزاری به مردم از بزرگترین افتخارات پرسنل سبزپوش ناجا بوده که در این راستا شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم کرده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روزانه بیش از هزاران ماموریت در راستای برقراری نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف از جمله تصادفات، درگیری‌های خانوادگی، مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از سیستم‌های پیشرفته و هوشمند در حال حاضر ایران اسلامی در حوزه امنیت جزو کشورهای برتر منطقه است که بخشی از آن با تلاش پرسنل خدوم و فداکار ناجا محقق شده است.

در ادامه جعفر مردانی گفت: تلاش پرسنل ناجا که باعث ایجاد امنیتی پایدار در سطح جامعه شده واقعا ستودنی و قابل تقدیر است و باید به طور شایسته ازین سبزپوشان خدوم تقدیر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروی انتظامی توانسته با استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی مومن، متخصص، متدین و ولایت‌مدار و بهره‌گیری از دستاوردهای علمی در تمامی ماموریت‌ها، بحران‌ها، بلایای طبیعی، خنثی‌سازی توطئه‌های معاندین، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگیری از شیوع کرونا اثرگذاری جدی داشته باشد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: ناجا چهارمحال و بختیاری امنیت ایران فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی نمایشگاه‌ ایران اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، گرچه تعدادی از آنها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه استان اظهار کرد: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان و محصولاتی که در قالب زنجیره ارزش قرار گرفته‌اند، است.

وی افزود: باید محصولات دیگر در زنجیره ارزش قرار گیرند تا از این طریق اشتغال ایجاد شود.

حیدری تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است گرچه تعدادی از آن‌ها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور نمایشگاه زنجیره‌های ارزش است، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به صورت علمی روی بحث بادام و آبزیان کار کرده است که می‌توان این اقدام را گسترش داد تا در امر صادرات و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری