Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:30:02 GMT

میزان جرائم در اصفهان ۶۰ درصد کاهش داشته است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۸۰۷۸

میزان جرائم در اصفهان ۶۰ درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار مهر سردار محمدرضا میرحیدری صبح شنبه در ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: حضور مسئولین باعث قوت قلب مجموعه نیروی انتظامی به عنوان پلیس خدمت گزار در خدمت مردم عزیز و شریف و در مقابل زیاده خواهان است.

وی با بیان اینکه پلیس مقابل کسانی که قصد بر هم زدن امنیت این جامعه را دارند با تمام قوا ایستاده است، افزود: اقتدار و ایستادگی مقابل اشرار و مهربانی با مردم دو رویکرد اصلی کار نیروی انتظامی استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: امروز همه کارکنان نیروی انتظامی با کمترین امکانات چشم‌داشت و پاداش تا پای جان در جهت حفظ امنیت و ارزش‌های کشور ایستاده‌اند؛ در این راستا مراقبت از امنیت در کنار سایر دستگاه‌ها مهم‌ترین رسالت ماست.

نیروی انتظامی در خط مقدم دفاع از نظام است

وی ادامه داد: همه نهادهایی که در حوزه امنیت تلاش می‌کنند، ارتش قهرمان، سپاه جان بر کف، دستگاه اطلاعاتی و قضائی اذعان دارند در خط مقدم برای استقرار امنیت برای مردم نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت نظام مقدس اسلامی و به دنبال اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب است.

سردار میر حیدری با بیان اینکه همکاران من تمام قد برای ایجاد امنیت پایدار ایستاده‌اند، ادامه داد: از مرزها و تقابل با دشمنان تا مقابله با پیاده سازان دستورات منفی فرهنگی نیروی انتظامی با بهره گیری از نخبگان در این حوزه در جهت ارتقای حوزه امنیت برای آرامش مردم تلاش می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان مرجع امنیت مردم وجود خود را سینه‌ای بر افراد شرور و اراذل سپر ساخته است و شهدایی که هر روز و هر هفته در این امر جان خود را از دست می‌دهند گواهی بر این موضوع است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: پلیس انقلابی با هوش و بردباری حامی مردم و برای میل به جایگاه واقعی خود در نظام مقدس انقلاب اسلامی انجام می‌دهد.

وجود سامانه‌های هوشمند پلیس نشان از اراده برای خدمت به مردم است

سردار میرحیدری افزود: هوشمند سازی پلیس در جهت ارتقا امنیت نشان دهنده هدف والای نیروی انتظامی ایران است، وجود سامانه‌های هوشمند در پلیس‌های تخصصی نشان از اراده جدی پلیس برای افزایش خدمات پلیس به مردم و دقت و اشرافیت آن به امورات کشور است.

وی با تاکید بر اینکه لباس پلیس لباس خدمت است، ابراز داشت: پلیس اصفهان در بین استان‌های درجه اول کشور رتبه برتر را دارد و در بین پنج منطقه با بیشترین کاهش سرقت در سال ۱۴۰۰ بوده است در حالی که چهار استان دیگر از بین آنها جزو مناطق درجه سوم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی جرایم در استان اصفهان گفت: انتظار همکاران کمک بیشتر معیشتی مسئولین است، دولت باید پلیس را حمایت کند تا پلیس دغدغه ابرار معاش نداشته باشد.

کد خبر 5322768

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها مشهد خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص زلزله انتظامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص، تامین امنیت انتخابات را برعهده گرفتند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در پیش است از لحاظ بحث تأمین امنیت همه اقدامات در دست انجام است، هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد و کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: از مردم شریف و مقاوم کرمانشاه درخواست می‌کنم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی زمینه انتخاب نمایندگانی با پشتوانه قوی رأی مردمی را فراهم کنند، چراکه مشارکت قوی سبب خواهد شد که ما استان قوی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم با برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه، در طول چهار سال نمایندگی خود پاسخ اعتماد مردم به آن‌ها را بدهند.

حاجیان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش نمایندگان منتخب در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، استان کرمانشاه وضعیت بهتری از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به ویژه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی پیدا کند که یک معضل جدی در استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: نمایندگان منتخب برنامه‌ای برای رفع مشکلات استان داشته باشند و استان را با توجه با پتانسیل‌های موجود در استان در حوزه اقتصادی پیش ببرند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: فعالیت حوزه گردشگری و استفاده بهینه از منابع طبیعی و معدنی استان می‌تواند زمینه ارتقای وضعیت استان و هم استانی‌ها را فراهم کند و انتظار می‌رود نمایندگان منتخب در این حوزه با برنامه اقدام کنند.

سردار حاجیان افزود: انتخاب نمایندگان با رأی حداکثری مردم می‌تواند در پیشرفت استان مؤثر باشد و به همین دلیل از همه هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنم روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

کد خبر 751214

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد