Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بروجرد گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و در جهت تداوم فعالیت‌های عمرانی، ماشین آلات اداره فنی و اجرایی سازمان عمران تعمیر و بازسازی شد.

زندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ماشین آلات اداره فنی و اجرایی را به طور مرتب مورد بازبینی قرار داده و در صورت نیاز تعمیر و مرمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نوسازی و تعویض دو حلقه لاستیک جلو لودر چینی، تعمیر اساسی موتور و تعویض و نوسازی لاستیک‌های جلو بیل بکهو نیوهلند، نوسازی و تعویض لاستیک‌های سواری آردی چهار حلقه، نوسازی و تعویض لاستیک‌های جلوی دو دستگاه وانت واحد نقلیه چهار حلقه، نوسازی و تعویض لاستیک جلوی دو دستگاه وانت نیسان چهار حلقه، تعمیر تفنگی گریبکس آتیک، تعویض فیلتر هوا و گازوئیل آتیکو، تعویض لوازم جک کشویی، تیغ گریدر کاترپیلار، تعمیر اساسی موتور و تعویض و نوسازی لاستیک‌های جلو بیل بکهو نیوهلند، تعمیر سرسیلندر و اویل پمپ بیل بکهو لیوگانگ، تعمیر و تعویض استارت لودر چینی تعویض شیر تخلیه آبپاش بنز سبز رنگ، از جمله اقداماتی است که در راستای نهضت بازسازی خودروهای فرسوده سازمان عمران صورت گرفته است.

کد خبر 527515

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر خودروهاي فرسوده طرح هاي عمراني بروجرد شهرداري بروجرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نوسازی و تعویض سازمان عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۸ تهران گفت:با نوسازی و بازسازی این زمین‌های چمن، دو هزار و ۱۳۳ مترمربع به سرانه فضای ورزشی این منطقه افزوده شده است.

فاطمه تنهایی افزود: در سال‌های گذشته، این زمین‌ها تخریب شده بودند که با هدف بالابردن کیفیت خدمت رسانی مراکز ورزشی در منطقه ۸ در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای و طرح تحولی بیست‌گانه خدمت نوسازی و بازسازی شدند.

شهردار منطقه ۸ گفت: نواقص همه زمین‌های چمن مصنوعی منطقه شناسایی شده و بازسازی و رفع آن در محلات سیزده‌گانه منطقه در قالب طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • لوازم یدکی رنو
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند