Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلید و پریز از جمله نیازهای اساسی هر ساختمانی می­‌باشد که دارای انواع و برندهای مختلفی است. شرکت‌­های مختلفی طراحی و تولید این تجهیزات را بر عهده دارند و مهمترین فاکتور افراد در انتخاب کلید و پریز، استاندارد بودن و امنیتی است که این تجهیزات برای امنیت ساختمان و سلامت افراد نقش ایفا می­‌کنند می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شرکت­‌های فعال در این زمینه، ایران الکتریک است که با استفاده از دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک و با رعایت موازین ایمنی این دسته از محصولات را تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه می­‌کند.

قیمت کلید و پریز ایران با توجه به طراحی و کیفیت بالای مواد اولیه و داخلی بودن تولید بسیار مناسب است. کلید و پریز دارای دو بخش بیرونی و درونی است که قسمت داخلی نقش اتصال جریان برق و قسمت بیرونی نقش زیبایی ساختمان را برعهده دارد.

قیمت کلید و پریز نیز در انواع مختلف متفاوت است و شرکت ایران الکتریک محصولات خود را با توجه به سلایق مشتریان در طرح و رنگ متفاوت با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تولید و به آنها ارائه می‌­نماید.

کلید پریز ایران الکتریک

زمانی که افراد برای خرید یک محصول اقدام می­‌کنند یکی از فاکتورهای اصلی که در نظر می­‌گیرند قیمت خرید آن است. در مورد سیم‌­کشی و تجهیزات مورد نیاز یک ساختمان در اولویت اول، کیفیت محصول و بعد از آن قیمت برای خریدار دارای اهمیت است.

قیمت کلید و پریز ایران بدلیل این که در داخل ایران و توسط متخصصین ایرانی تولید می­‌شود و هزینه واردات بر آنها اعمال نمی­‌شود در مقایسه با برندهای خارجی با همین کیفیت ارزان‌تر است. علاوه بر آن این شرکت از بزرگ‌ترین و باسابقه­‌ترین شرکت‌­ها در تولید کلید و پریز است که بخاطر کیفیت مواد اولیه و دقت در طراحی، از جایگاه بالایی در بازار برخوردار بوده و مورد استقبال و رضایت مصرف‌­کنندگان قرار گرفته است.

همچنین در ساخت این تجهیزات از پلاستیک و فلز مرغوب بکار گرفته شده که خاصیت ضدپوسیدگی داشته و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. کلید پریزهای ایران الکتریک در مدل­‌های متنوعی ارائه می‌­گردنند که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند و بر قیمت کلید و پریز ایران تأثیر می­‌گذارد و افراد می‌­توانند با در نظر گرفتن نیاز، سلیقه و بودجه خود به محصولات مورد نیاز دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

انواع کلید و پریز جدید ایران الکتریک در بازار

کلید و پریز در مدل‌های مختلفی مانند مدل ایران، الیزه، برلیان، اقتصادی و... در بازار موجود است که در این مقاله در مورد برخی از محصولات مطالبی را ارائه می­‌کنیم.

کلید پریز ایران الکتریک مدل ارس طلایی

از جمله کلید و پریز جدید که توسط ایران الکتریک ارائه می­‌گردد کلید پریز ایران الکتریک مدل ارس طلایی می‌­باشد که این مدل در سال 2021 روانه بازار شد. کلید پریز مدل ارس منطبق بر استانداردهای جهانی بوده و در تولید آن به­ روزترین تکنولوژی دنیا بکار رفته است.

از لحاظ زیرساخت، مکانیزم و کیفیت همه محصولات این مدل یکسان ولی از لحاظ طرح، رنگ، جنس قاب دور و رویه کلید پریز متفاوت می­‌باشد که این امر دلیل اختلاف قیمت کلید و پریز ایران در این مدل است.

همچنین این محصول در دو رنگ سفید و متال طلایی ساخته می­‌شود و از انواع آن می­‌توان به کلید یک ­پل یا دو پل اهرمی، پریز برق ارت‌­دار، پریز برق ساده، پریز تلفن دوکاره، کلید تبدیل ارس، کلید سه­پل ارس متال طلایی و... اشاره کرد که قیمت کلید و پریز ایران مدل ارس در هر یک با توجه به کاربرد و تفاوت­‌هایی که دارد تعیین می‌­گردد.

 کلید پریز برلیان

همان طور که اشاره کردیم شرکت ایران الکتریک مدل‌های متنوعی را تولید می­‌کند که یکی از آنها کلید پریز ایران مدل برلیان است. این محصول دارای انواع مختلفی چون مدل برلیان رنگی مانند کلید تبدیل برلیان بژ تولید شده از پلی­ کربنات با ساختاری ضدخش و کنتاکت­‌های برنجی و با قابلیت استفاده در هر نوع ساختمانی، کلید دیمر فن برلیان بژ، کلید دوپل برلیان زغال سنگی، پریز برق UPS برلیان زغال سنگی، کلید تبدیل برلیان نقره­ای، پریز آنتن SAT  برلیان نقره­‌ای و دیگر محصولات که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارد.

همچنین مدل برلیان دارای انواع اقتصادی سفید و کرم، پلکسی سفید و مشکی، کلاسیک آرما بژ، پارما کرم و بژ، فلورا بژ، متال سیلورمات، متال طلایی مات، طلایی میان سفید و زیتونی می‌­باشد. قیمت کلید و پریز برلیان در مدل‌های لوکس و ظاهری زیباتر بالاتر از مدل‌های ساده آن است.

کلید پریز الیزه

کلید پریز الیزه از دیگر تولیدات شرکت ایران الکتریک که دارای طرح­‌های شیک و زیبا می­‌باشد و می‌­توانند بر زیبایی محیط بیفزایند. این تجهیزات که وظیفه قطع و وصل کردن جریان برق را دارند با مواد باکیفیت و قابل اعتماد ساخته شده‌­اند.

این محصول مقاوم در برابرUV ، دارای فریم‌­هایی با طرح چوب روشن و تیره و ماندگاری بالا می­‌باشد. این مدل نیز دارای انواع مختلف اقتصادی، رنگی و طرح متال است.

قیمت کلید و پریز الیزه در مدل اقتصادی همان طور که از نامش مشخص است ارزان‌­تر از مدل‌های لوکس و دارای دو رنگ سفید و کرم است. مدل الیزه رنگی شامل رنگ‌های بژ، زرشکی، زغال سنگی و نقره‌­ای و مدل طرح متال شامل دو نوع سیلور براق و طلایی براق است که هر کدام دارای چندین محصول می‌­باشد. قیمت کلید و پریز ایران الکتریک دارای رنج­‌های متفاوتی است که هر شخص با توجه به نیاز خود آنها را تهیه می­‌کند.

نمایندگی کلید و پریز ایران

برای خرید انواع مختلف کلید و پریز و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز ایران می‌­توانید از طریق نمایندگی کلید و پریز ایران اقدام کنید و یا به فروشگاه‌­هایی که در این زمینه بطور رسمی فعالیت دارند بصورت اینترنتی یا حضوری مراجعه کنید و بصورت عمده یا جزئی خرید کنید.

از دیگر محصولات می‌­توان به مدل ایران ترنسپرنت سفید، صورتی و قهوه‌­ای اشاره کرد که خود دارای انواع مختلفی از جمله پریز تلفن دوکاره، شاسی زنگ، پریز شبکه کامپیوتر، پریز آنتن تلویزیون، کلید سه­پل و... می‌­باشد.

مدل ایران متال تولید شده توسط این شرکت یکی دیگر از مرغوب‌ترین محصولات ساخته شده از متریال فلز باکیفیت است که طیف وسیعی از محصولات آن در نمایندگی­‌های فعال در کشور با قیمت و ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان ارائه می­‌شود.

در واقع این دو دلیل یعنی مناسب و ارزان بودن قیمت کلید و پریز ایران و اورجینال بودن محصول از مهمترین دلایلی است که به افراد اطمینان خرید و استفاده از محصول را می‌­دهد زیرا این وسایل جزو لوازم انتقال­ دهنده انرژی برق بوده که جنس‌­های مرغوب و اصل می­‌تواند ایمنی استفاده از آن را برای مصرف­ کنندگان فراهم ­‌کند.

کلید و پریز ایران الکتریک را از کجا بخریم؟

یکی از راه‌های خرید روش اینترنتی می‌­باشد که این روزها بیشتر از قبل قابل مشاهده است. یکی از فروشگاه‌هایی که می‌­توانید انواع مختلف کلید و پریز را بدون محدودیت زمانی و مکانی بصورت اصل و تضمین شده بخرید فروشگاه ایران الکتریک تنها سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات ایران الکتریک است. شما می­‌توانید با مراجعه به سایت https://iranelectric.com ضمن مشاهده تمامی محصولات از قیمت کلید و پریز ایران الکتریک در انواع و کاربردهای مختلف اطلاع یابید. همچنین کالای برق مباشر نماینده رسمی شرکت ایران الکتریک در استان یزد با بیش از نیم قرن سابقه می­‌باشد و فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک به عنوان نماینده رسمی شرکت فضل الکتریک با نام تجاری ایران الکتریک، دنا الکتریک و فاین الکتریک با هدف ارائه محصولات با قیمت عادلانه و اصل مشغول به فعالیت است. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت، به روز بودن قیمت­‌ها، ارسال به سراسر ایران و مرجوعیت کالا در صورت وجود نقص فنی از جمله ویژگی­‌های این سایت معتبر می‌­باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش ایران الکتریک کلید و پریز رپرتاژ آگهی حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش شرکت ایران الکتریک ایران الکتریک دارای انواع انواع مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول

۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۶۷۰ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تارا دنده‌ای در بازار آزاد به ۸۲۵ میلیون می‌رسد.

به گزارش مشرق، قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز شنبه هشتم اردیبهشت تفاوت چشمگیری با خریدوفروش‌های پنجشنبه هفته قبل ندارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ به‌عنوان مثال پنج میلیون بیشتر از هفته قبل قیمت دارد و مدل‌های دیگری مثل ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته و تارا دنده‌ای با همین میزان افزایش قیمت روانه بازار شده‌اند.

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته درطرف مقابل افت قیمت ۱۵ میلیونی را تجربه می‌کند و امروز به‌طور متوسط ۶۹۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

ششم اردیبهشت ۱۴۰۳

هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF۷ مدل ۱۴۰۳

۸۳۵ میلیون تومان

۸۳۵ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF۷ مدل ۱۴۰۲

۶۳۵ میلیون تومان

۶۳۵ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌ ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۹۸۰ میلیون تومان

۹۸۰ میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

پارس سال XU۷p مدل ۱۴۰۲

۶۷۵ میلیون تومان

۶۷۵ میلیون تومان

۲۰۷ با موتور TU۳ مدل ۱۴۰۳

۶۸۵ میلیون تومان

۶۸۵ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۸۱۰ میلیون تومان

۸۱۵ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۴۰ میلیون

یک میلیارد و ۴۰ میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۷۱۰ میلیون تومان

۶۹۵ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲

۸۲۰ میلیون تومان

۸۲۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳

۹۹۰ میلیون تومان

۹۹۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲

۶۶۵ میلیون تومان

۶۷۰ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • آشنایی با کابل نسوز
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • شمش خم کن چیست؟
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی