Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:35:59 GMT

نیروهای مسلح در کنار مردم هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۸۱۵۱

نیروهای مسلح در کنار مردم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کرمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردمی بودن و کار برای مردم از جمله خصیصه‌هایی است که باعث متمایز شدن نیروهای مسلح ایران با سایر نیروی‌های نظامی جهان می‌شود.

وی اظهار کرد: نیروی‌های مسلح ایران برخاسته از بطن مردم و در کنار آنها هستند و برای حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف کسب رضای الهی برای خدمت رسانی تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ولایت مداری را از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: عمل به فرامین رهبری و فرمانده کل قوا سرلوحه مأموریت‌های نیروهای مسلح است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: مردمی بودن، تلاش برای کسب رضای الهی و ولایمتداری سه ویژگی ممتاز نیروهای مسلح کشور است و آنها با تکیه بر این خصیصه‌ها در برابر دشمنان و بدخواهان نظام ایستادگی می‌کنند.

کد خبر 5322842

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن علیدادی سلیمانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمان هفته ناجا بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها مشهد خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص زلزله نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق