Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:01:23 GMT

لزوم وجود پلیس مقتدر و هوشمند در دنیای کنونی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۸۱۹۰

لزوم وجود پلیس مقتدر و هوشمند در دنیای کنونی

به گزارش خبرنگار مهر؛ بهرام سرمست صبح شنبه هم زمان با هفته نیروی انتظامی با حضور در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ضمن تقدیر از برقراری نظم و امنیت از سوی حافظان امنیت در شهر کریمه اهل بیت (ع) گفت: نیروی انتظامی ما با تکیه بر اخلاق و ارزشهای اسلامی و معنویت توانسته است نظم و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد با توجه به رشد تکنولوژی و ارتباطات در دنیای کنونی نیازمند یک پلیس هوشمند و مقتدر داریم تا با هنجارشکنان و گروه‌های معاند مقابله و درک صحیحی از امنیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهی نیروی انتظامی استان قم در هوشمندسازی نیروی انتظامی افزود: امروز جنبه نرم افزاری امنیت هم مهم است در قم با توجه تلاش‌های فرماندهی نیروی انتظامی استان توجه ویژه ایی به عرصه هوشمند سازی برای برقراری امنیت شده است.

به گفته وی؛ باید در هفته نیروی انتظامی از شهدای سال دفاع مقدس و هم چنین مدافعان حرم و مدافعان حریم امنیت تقدیر کرد و یاد آنها را گرامی داشت و برای مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا آرزوی طول عمر و سلامتی داریم.

استاندار قم عنوان کرد: امنیت بر اساس مولفه‌هایی استوار است که مبنای آن پشتیبانی است، آرامش هیچ حوزه ایی در هیچ کشوری بدون نظم و امنیت تأمین نمی‌شود در نظام اسلامی این نقش مهم بر دوش پاسداران نظم و امنیت است.

سرمست افزود: در بحران کرونا در کنار سیاست گذاری برای تأمین نظم و امنیت مردم تدابیری در شورای تأمین و ستاد استانی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم اندیشیده شد که از همان آغاز کرونا در استان شورای تأمین استان در کنار حساسیت به امنیت و بالا بردن ضریب امنیتی هماهنگی و انسجامی را در استان ایجاد تا با این بحران مقابله شود.

استاندار قم تصریح کرد: از نظر کنترل موج‌های مختلف کرونا ما توانستیم ۵ موج سهمگین را پشت سر گذاریم و نیروی انتظامی هم همیشه یار و پشتیبان کادر و جبهه سلامت بود و نقش اساسی در این زمینه داشت با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به حمایت از تولید ملی، نیروی انتظامی در زمینه حمایت از تولید ملی هم نقش آفرین بود.

به گفته این مسئول؛ پلیس در کنار همه مؤلفه‌های نظم آفرینی به واسطه ماهیت نظام اسلامی در جبهه معنویت و اخلاق نیز نقش اساسی دارد و درباره توسعه پایدار یکی از مؤلفه‌ها کنار الزامات مادی و اقتصادی، نیازمند اخلاق و معنویت در جامعه هستیم و حافظان امنیت ما به خوبی در این مؤلفه ورود داشتند..

استاندار قم افزود: ابعاد مختلف توسعه در کنار هم معنا پیدا می‌کند اگر مؤلفه ایی عقب بیفتد دیگر مؤلفه‌ها نیز با مشکل روبرو می‌شود. در استان قم ما دنبال رونق اخلاق و معنویت و دفاع از تولید و معیشت مردم و هم حفظ سلامت و جان مردم هستیم و از همه اعضای شورای تأمین و همه حافظان نظم و امنیت شهر کریمه اهل بیت تشکر و تقدیر می‌کنیم که در همه این مؤلفه‌ها نقش اساسی داشتند..

کد خبر 5322822

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری قم نیروی انتظامی قم بهرام سرمست هفته نیروی انتظامی بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها مشهد خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص زلزله نیروی انتظامی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است