Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:19:26 GMT

فرجی مرد مورد اطمینان یحیی مقابل الهلال(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۸۲۲۳

فرشاد فرجی در آستانه بازی کردن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های زندگی‌اش قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این پنجره تابستانی سه بازیکن کلیدی خود را از دست داد اما نفرات جایگزین خیلی زود جذب شده و به تمرینات اضافه شدند تا روند هماهنگی آنها با تیم شکل سریع‌تری پیدا کند. اما جدایی از پیش معلوم پرسپولیسی‌ها حسین کنعانی‌زادگان بود و یحیی برای این موضوع علاوه براینکه دو مدافع جایگزین جذب کرد، از هفته‌ها قبل فرشاد فرجی را به تناوب به بازی گرفت تا یک مدافع آماده و هماهنگ در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملکرد فرجی در مدت کوتاه نیم فصل حضورش در پرسپولیس قابل قبول بوده و او که از زمستان لیگ بیستم به سرخپوشان پیوست موفق به حضور در دو دربی شده که اتفاق قابل توجهی برای او محسوب می‌شود و از این رو می‌توان گفت او خیلی زود مورد اعتماد یحیی قرار گرفته است.

 

 

فرجی در آسیا بازی‌های ابتدایی مرحله گروهی را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد و دیرتر از بقیه به هند رفت اما در تاجیکستان و در بازی مهم مرحله یک هشتم کنار سیدجلال به میدان رفت و شب خوبی را سپری کرد. شماره 3 سرخ‌ها حالا در آستانه حساس‌ترین بازی دوران فوتبال خود مقابل ستاره‌هایی مثل گومیس، پریرا و مارگا قرار دارد.

 

فرشاد روز گذشته در بازی دوستانه برابر سپاهان به میدان رفت و جذاب‌ترین تصویر ثبت شده از او جنگیدن با مدافع بلندقامت سپاهان یعنی شهریار مغانلو بود که چندی پیش کنار هم بازی می‌کردند. قطع توپ‌های فرجی و خراب کردن مثلث هجومی الهلال می‌تواند نقشی کلیدی در صعود پرسپولیس داشته باشد.

فرشاد فرجی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشاد فرجی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت

به گزارش ورزش سه، مسیح زاهدی ستاره خط دفاعی گل‌گهر پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و اولین بازی خود را در سال 1403 انجام خواهد داد.

این مدافع تاثیرگذار که پیش از مصدومیت در تمام 21 مسابقه گل‌گهر به میدان رفته بود 5 هفته دور از میادین بود و آخرین بازی خود را مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر انجام داده بود.

او امروز در مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت و به دوران دوری خود از میادین پایان داد و مجدد در قلب خط دفاعی گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

این مدافع با گل‌هایی که در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ و دیدار معوقه هفته ششم به ثمر رساند مورد توجه قرار گرفته بود و با عملکرد دفاعی خوبی که داشت بازیکن مورد اعتماد مارینوس در خط دفاعی این تیم بود.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد