Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که شجاع خلیل‌زاده اخراج شد، از فرط ناراحتی نزدیک بود سکته کند. خداراشکر لطف خدا شامل حال ما شد و VAR آفساید میلیمتری را تشخیص داد.

خبرگزاری میزان - مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در ارتباط تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر تلویزیون، در خصوص دیدار امارات و ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*زمانی که شجاع خلیل‌زاده اخراج شد، از فرط ناراحتی نزدیک بود سکته کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر لطف خدا شامل حال ما شد و VAR آفساید میلیمتری را تشخیص داد.

*او بعد از اخراج طبق قانون از زمین خارج شد و به سمت رختکن در حال حرکت بود. بعد از رأی مجدد داور سریع او را به زمین بازگرداندیم.

*اختلاف با هم تیمی؟ به هر حال در فوتبال این مسائل وجود دارد. بازیکن با بازیکن هم تیمی‌اش درباره مسائل فوتبال صحبت می‌کند. لب‌خوانی شما قوی بود، ما، چون درگیر بازی بودیم متوجه صحبت خلیل‌زاده با یکی از بازیکنان نشدیم. اگر صحبتی بود از روی تعصب بود.

*بیشتر بازیکنان لژیونر با طی کردن مسافت زیاد خودشان را به اردوی تیم ملی می‌رسانند. آن‌ها مجبورند چندین بار سوار هواپیما شوند تا وارد زمین شوند. بازیکنان بلافاصله بعد از انجام بازی باشگاهی، عازم اردوی تیم ملی می‌شوند. فرصت استراحت و ریکاوری خودشان را از دست می‌دهند.

*با اینکه قبلاً هم تیم ملی در قطر و بحرین به میدان رفته بود، این بار گرمای هوا و رطوبت آن خیلی ما را آزار داد. تیم ملی امارات در ۳۰ دقیقه اول دوندگی زیادی داشت و به خاطر هوا توان‌شان را از دست دادند.

*درباره پست PCR هواداران باید از مسئولان و مراجع ذیربط پرسید. چرا که به عنوان سرپرست تیم ملی بیشتر تمرکزم بر روی تیم ملی و مسائل تیم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: آمار فوق‌العاده زوج مهارنشدنی طارمی - آزمون

انتهای پیام/

برچسب ها: مجتبی خورشیدی تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مجتبی خورشیدی تیم ملی فوتبال ایران خلیل زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهربانو منصوریان یکی از قهرمانانی بود که امروز در روز تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال 1402 ئیس جمهور به روی سن دعوت شد اما او که معلوم نبود از چه چیزی ناراحت است واکنش عجیبی از خود نشان داد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست