Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان و «ماساتسوگا آساکاوا» مدیر بانک توسعه آسیایی به صورت آنلاین با یکدیگر گفت و گو کردند.

تاکایف به مدیر بانک توسعه آسیایی به مناسبت انتصابش در این سمت تبریک گفت و از سهم بانک مذکور در توسعه اجتماعی و اقتصادی قزاقستان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بانک توسعه آسیایی ظرف 27 سال تقریبا 6 میلیارد دلار در اقتصاد قزاقستان سرمایه گذاری کرده این مبلغ را چشمگیر و نشان دهنده توسعه موفقیت آمیز همکاری بین دو طرف عنوان کرد.

در ادامه رئیس جمهور قزاقستان همکاری بانک توسعه آسیایی با کشورش را بسیار ارزشمند خواند و به قصد خود برای حفظ روابط بلندمدت و متقابل سودمند با این نهاد مالی بین المللی اشاره کرد.

آماده سازی استراتژی جدید شراکت قزاقستان و بانک توسعه آسیایی برای سال‌های 2022-2026 موضوع مهمی بود که مورد توجه دو طرف قرار گرفت.

تاکایف در این زمینه گفت: اطمینان دارم که بانک توسعه آسیایی در استراتژی جدید برای قزاقستان اولویت‌ها و برنامه‌های ملی ما را از جمله مدل جدید مدیریت دولتی، تنوع اقتصادی و توسعه سبز، توسعه متوازن ارضی، همکاری تجاری و اقتصادی و دیجیتالی شدن را در نظر خواهد گرفت.

وی همچنین طرف مقابل را در مورد رشد تولید ناخالص داخلی این کشور، اقدامات ضد تورمی، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و لجستیکی، حمایت از تجارت کوچک و متوسط مطلع کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: قزاقستان بانک توسعه آسیایی رئیس جمهور تاکایف بانک توسعه آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است

بهزاد شیری مدیر عامل بانک با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، شعار پست بانک ایران را «سرمایه انسانی هسته اصلی توسعه بانک است» اعلام کرد وگفت: باید تمامی واحد‌ها در همه ابعاد اعم از تسهیل امور، کاربری کمتر در واحد‌های عملیاتی، توجه به معیشت و آموزش سرمایه انسانی به عنوان برنامه محوری در بانک توجه کنند تا تحول بنیادین و امیدآفرین در بانک شکل بگیرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در جلسه ارزیابی عملکرد فروردین ماه برنامه پایش و پویش بانک که عصر روز دوشنبه سوم اردیبهشت سال جاری در سالن ساختمان آموزش بانک برگزار شد، با بیان اینکه صورت‌های مالی پست بانک ایران جز اولین بانک‌هایی بود که پیش نویس آن برای بررسی به حسابرس ارائه و در کدال بارگذاری شده است، تصریح کرد: مجامع عادی و فوق العاده را در پیش داریم و سعی می‌شود در ماه آتی برگزار شود.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه اعداد و رقم در بانک بسیار مهم است، ولی از آن مهم‌تر تجزیه و تحلیل اعداد و تبدیل آن به دانش است، ادامه داد: باید اطلاعات را با کمترین اعداد تجزیه و تحلیل کنیم تا بدانیم مشکلات در کجاست و برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

شیری با بیان اینکه اگر همه استان‌ها از ابتدای سال به صورت متوازن با یک رقم ثابت رشد منابع داشته باشند تا پایان سال ۱۰۰ درصد هدف برنامه پایش و پویش خود را محقق می‌کنند، گفت: در این صورت ۵۵٫۵ درصد از وزن کل کارنامه استان خود را بدست آورده است و در پس زمینه آن، توجه بیشتر به معیشت همکاران قرار دارد تا پرداختی بیشتری به آنان داشته باشیم.

وی با تاکید بر حوزه مصارف بانک افزود: مقایسه فروردین امسال طی سه سال گذشته نشان می‌دهد، نسبت مطالبات بانک به بالاترین رقم متناظر خود رسیده است و باید بر اساس برنامه این نسبت مدیریت و به روال منطقی و بهینه قبلی بر گردد.

شیری روند صدور ضمانتنامه‌ها در بانک را طی دو سال گذشته افرایشی توصیف کرد و گفت: دو سال گذشته بستر زمان خوبی برای بانک بود که کار را جلو ببریم و برخی موضوعات را تسهیل کردیم و این امر به فرهنگ سازمانی و بانکی تبدیل شده و در حمایت مالی واحد‌های تولید بسیار موثر بوده است.

مدیرعامل بانک بخش ارزی را یک واحد بدون رقابت با سایر بانک‌های هم تراز دانست و تصریح کرد: وقتی یکی از شعب بانک به اندازه تمام یک بانک کشور خدمات ارزی ارائه کرده است این مسئله قابل تقدیر است. اما حوزه توزیع متوازن در استان‌ها و شعب مورد انتظار است و باید آن را مدیریت کنیم.

دیگر خبرها

  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود