Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تحت‌نظرگاه‌های استان مرکزی به دوربین‌های نظارتی مجهز شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیر‌وهای نظامی و انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای نیروی انتظامی استان اظهار داشت: مجموعه‌های انتظامی و نظامی بدون تردید محبوب‌ترین انسان‌ها در نگاه مردم مردان امنیت‌آفرین هستند که با اقتدار، چشم‌های بیدار، رافت و مهربانی امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورند و خدمت بی‌منت خود را از هیچ‌کس دریغ نمی‌کنند و همانند خورشید می‌درخشند و با تلاش خستگی‌ناپذیر خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه افسری نیروی انتظامی تاکید کردند که امنیت یک کشور زیرساخت همه فعالیت‌ها و موفقیت‌های آن است این موضوع باید مورد توجه باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ امنیت و مظهر اقتدار است و امروز نیروهای مسلح در چشم مردم ستون‌های امنیت کشور و مظهر رحمت نظام اسلامی هستند که در همه لحظات زندگی آن را احساس می‌کنیم.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: هوشمندی رمز موفقیت پلیس در ماموریت‌های محوله در محیط پیچیده و تهدیدهای گوناگون است به همین سبب امسال شعار هفته ناجا " پلیس هوشمند، امنیت پایدار" است که پلیس هوشمند یعنی به‌کارگیری هوش فردی و سازمانی برای ارائه خدمت و تامین امنیت پایدار است که پلیس در این زمینه همه امکانات و ظرفیت‌های لازم فناوری را برای ارائه خدمات به مردم به کار گرفته است‌.

وی بیان کرد: امروز نیروی انتظامی پناهگاه مردم است به عبارتی هر فردی در جامعه هر مطالبه‌ای در حوزه امنیت داشته باشد به پلیس مراجعه می‌کند و ارائه خدمت برای تامین امنیت پایدار، جلب اعتماد عمومی و برخورداری از سرمایه عظیم اجتماعی مورد توجه پلیس هوشمند استان است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری: عملکرد مثبت نیروی انتظامی را مدیون همکاری مردم هستیمگوشه‌ای از اقتدار نیروی انتظامی استان کردستان به نمایش گذاشته شدامام جمعه ایلام: نیروی انتظامی جان‌فدای ملت در برقراری امنیت است

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در مدت 24 ساعت حدود 3 هزار خدمت از طریق سامانه‌های مختلف پلیس به مردم ارائه می‌شود و این خدمات در حوزه‌های امنیتی،انتظامی و ترافیکی در بستر هوشمندی پلیس در استان محقق شده است.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: در زمینه اجرایی شدن راهبردهای پلیس هوشمند، راه‌اندازی مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند در استان و شهرستان‌های ساوه، دلیجان، محلات و خمین، تجهیز پلیس به ابزار هوشمند و دوربین در زمینه ثبت و ضبط ماموریت‌ها و غیره انجام شده است.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور استان و نظارت و پایش تصویری عملیات ترافیکی، راه‌اندازی سیستم هدایت هوشمند واحدهای گشت انتظامی،ترافیکی و امنیتی در استان، راه‌اندازی سامانه ترخیص خودرو در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی و کاهش میزان تردد مراجعان، استفاده از 311 دستگاه دوربین و نصب و راه‌اندازی دوربین‌های پایش تصویری از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: نصب و پایش 357 دستگاه دوربین در همه تحت‌نظرگاه‌های استان و در راستای توسعه و پایش تصویری در همه روستاها 69 دستگاه دوربین، راه‌اندازی سامانه احراز هویت در دفاتر پلیس+10 استان، راه‌اندازی سامانه پنل پیامکی ویژه افراد ناشنوا، راه‌اندازی ارتباط بی‌سیم با سازمان‌های خدماتی و امدادی از طریق فرکانس عملیات مشترک در زمان بحران، راه‌اندازی ارتباط الکترونیکی پرونده‌های قضایی و رسیدن به رتبه نخست کشور دیگر اقدامات بوده است.

انتهای پیام/713/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مرکزی نیروی انتظامی پلیس هوشمند راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن گفت: طبق پیش‌بینی‌ها ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لوکوموتیو‌های مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید گوگوچانی، مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن، گفت: از اقدامات مهمی که سال گذشته انجام شد و بازخورد خوبی برای بررسی سوانح داشت نصب دوربین در لکوموتیو‌های مسافری بود که این اقدام با دستور مدیرعامل برای نصب دوربین در لکوموتیو‌های باری بخش دولتی و خصوصی هم انجام شد.

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: به دلیل تنوع بیشتر لکوموتیو‌های باری نسبت به مسافری، این اقدام در مراحل آزمایش اولیه است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لکوموتیو‌های مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند. یک دوربین داخل کابین را رصد می‌کند و برای کمک به مأمورین عملیاتی است و دوربینی که بیرون کابین نصب می‌شود برای پایش زیرساخت و طول خط است.

گوگوچانی خاطرنشان کرد: نصب دوربین به طور ویژه در مراجع خارج از راه آهن اهمیت دارد؛ زیرا بسیاری از برخورد‌ها در سوانح شخص ثالث، خودکشی بود که به دلیل عدم وجود مستندات امکان اثبات نداشتیم که با نصب دوربین این مساله رفع شد و بسیاری از پرونده‌های راه‌آهن شفاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند