Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: خبری با عنوان «تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین منحل شد» صبح شنبه در بین ورزش دوستان و ورزشکاران و اهالی ورامین دست به دست و سبب نگرانی ورزش دوستان شد.

علت این انحلال عدم تأمین هزینه‌ها و نیز عدم استقبال شورای اسلامی شهر ورامین از والیبال نشسته اعلام شده است، این در حالی است، که تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین سه سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و به عنوان نماینده استان تهران در این لیگ حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این تیم به دلیل تأمین نشدن هزینه‌ها و عدم استقبال شورای اسلامی شهر منحل شد و در فصل جدید لیگ شرکت نمی‌کند و اکنون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین که دارای بودجه بیش از ۱۷ میلیارد تومانی در سال جاری است، در آستانه انحلال یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های خود است.

پاسکاری شورا و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین؛ هیچکس مسئولیت انحلال را قبول نمی‌کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: بنده هم مانند شما این خبر را شنیده‌ام، اما گویا صحت دارد.

جعفر اردستانی با بیان اینکه نمی‌توان گفت، تیم والیبال نشسته منحل می‌شود، افزود: فعالیت این تیم در سال جاری متوقف می‌شود، اما انحلال به طور کلی وب رأی همیشه در دستور کار نیست.

وی از ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص خودداری کرد و گفت: باید علت این اتفاق را از شهردار ورامین، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین و هیئت مدیره این سازمان سوال کرد، این تصمیمات مربوط به برنامه ریزی های قبلی بوده است.

اردستانی که دوره قبل نیز عضو شورای اسلامی شهر ورامین بوده است، در پاسخ به این سوال که «ممکن است این تصمیم لغو شده و تیم به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر؟» گفت: باید پیگیری کنم و ببینم چه کاری می‌شود کرد.

گفتند سنگین‌تر این است، که تیم نداشته باشیم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین نیز در این خصوص ضمن تأیید خبر به خبرنگار مهر گفت: به خاطر کمبود بودجه قصد تیم داری در والیبال نشسته را نداریم و ما مجری تصمیمات شورای اسلامی شهر هستیم، تصمیم شورا این بوده که با توجه به کاهش ۵۰ درصدی بودجه والیبال از تیم داری در والیبال نشسته خودداری شود.

علی عباسی گفت: قرار است، تیم والیبال شهرداری ورامین سامان دهی شده و با قدرت بیشتری به کار ادامه دهد و به همین علت و با کاهش ۵۰ درصدی بودجه والیبال توان تیم داری در رشته والیبال نشسته را نداریم، البته ما هنوز قرارداد بازیکنان در تیم والیبال را نیز نبستیم، اما اعلام کردیم، تیم والیبال نشسته نیز داریم، که پس از آن آقای رضا خانی، مشاور شورای شهر به بنده گفت، که اعلام کنید، تیم نداریم و این تصمیم شورای شهر بوده است.

وی اضافه کرد: البته هنوز چیزی به طور رسمی به بنده ابلاغ نشده و تنها استناد ما اعلام شفاهی آقای خانی بوده است، به بنده گفت، مشخص نیست بحث بودجه به چه صورت باشد و ممکن است، در پرداخت تعهدات مالی به اعضا تیم والیبال نشسته با مشکل مواجه شویم و احتمال دارد، این عزیزان از ما آزرده خاطر شوند، به همین علت سنگین‌تر است، که اعلام کنیم، تیم نداریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین گفت» مصوبه شورا هنوز به ما ابلاغ نشده است.

به نظر می‌رسد، اولین خسارات اداره چند ماهه شهرداری ورامین توسط سرپرست و فقدان مدیر شهری برای این شهر پر جمعیت و مهم در حال خودنمایی است، امیدواریم، شورای اسلامی شهر ورامین و مسئولان تصمیم گیر در این زمینه هرچه سریع‌تر در تصمیمات خود تجدید نظر کنند و تیم پر افتخار و کم هزینه والیبال نشسته شهرداری ورامین را همچنان فعال نگه دارند.

کد خبر 5322735

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال نشسته تیم والیبال شهرداری ورامین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین علی عباسی بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها مشهد خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص زلزله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین شورای اسلامی شهر ورامین تیم والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فیروزکوه تقدیر شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین وعده صادق  در جمع خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که اواخر سال گذشته اتفاق بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران  رخ داد و حضور گسترده مردم بخصوص مردم این شهرستان در انتخابات حماسه بزرگی  رقم زد.

سعید ضیایی ضمن تقدیر و تشکر ا ز دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در فیروزکوه همانند سراسر کشور بسیار باشکوه و مقتدرانه برگزار شد و امیدواریم در بعضی از حوزه‌های انتخابیه استان تهران همانند ورامین که انتخابات به دور دوم کشیده شده است مانند دور اول پر قدرت و قوت برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بحث الکترونیکی برگزار شدن انتخابات عنوان کرد: در دوره اول انتخابات ما در استان تهران انتخابات الکترونیک کامل نداشتیم اما با توجه به سهولت و سرعت کار در شمارش آرا در دور دوم در حوزه‌های انتخابیه تهران مانند شمیرانات، پردیس و اسلام شهر انتخابات به صورت کاملاً الکترونیک برگزار خواهد شد،اما در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد و امیدواریم این تجربه ی خوبی برای برگزاری انتخابات در دوره‌های بعد و سال‌های بعد شود.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صحت انتخابات اذعان داشت؛ در دوره اول تمام حوزه انتخابی استان تهران به تایید شورای محترم نگهبان رسید به جز حوزه انتخابی تهران که به دور دوم کشیده شده که ۳۲ نفر در حوزه انتخابی تهران برای ۱۶ کرسی  و دو نفر برای یک کرسی در ورامین با هم رقابت خواهند کرد که انشاالله پس از برگزاری صحت آن نیز توسط شورای نگهبان تایید خواهد شد.

 ضیایی در پایان در خصوص تعداد عوامل اجرایی در دوره اول انتخابات بیان داشت؛ بیش از ۷۵ هزار نفر در استان تهران زحمت کشیدند علی رقم فشارهای دشمنان داخلی و خارجی این انتخابات در صحت و سلامت کامل و بسیار باشکوه برگزار گردد.

دیگر خبرها

  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار