Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس بانوان هیات وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: انتظار کسب مدال از وزنه‌برداران نوجوان خراسانی در رقابت‌های جهانی عربستان را داشتیم و خوشحالیم که در نهایت زحمات به بار نشست.

اکرم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص درخشش وزنه‌برداران نوجوان خراسانی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در عربستان، اظهار کرد: سطح و کیفیت مسابقات بسیار بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه کشورهای قدر در این رشته حضور داشتند و خوشبختانه این تورنمنت با نظم خوبی هم برگزار شد. برای اولین بار تیم نوجوانان ایران به رقابت‌های جهانی وزنه برداری اعزام شد و خراسان رضوی با ۲ وزنه‌بردار و ۱ مربی بیشترین نماینده را در تیم ملی بانوان ایران داشت.

وی افزود: خواهران حسینی با نام‌های سیده غزل و غزاله حسینی در اوزان ۵۵ و ۵۹ کیلو گرم در این رقابت‌ها حضور داشتند که هر دو سابقه قهرمانی در کشور را در کارنامه دارند. غزاله حسینی توانست مقام سوم را کسب کند و خواهرش موفق شد در رتبه هشتم قرار بگیرد.

نایب رییس بانوان هیات وزنه برداری خراسان رضوی با بیان اینکه توقع کسب مدال از دختران وزنه بردار خراسانی داشتیم، تصریح کرد: انتظار بالایی از ۲ ورزشکار استان داشتیم. عملکرد خواهران حسینی ستودنی بود و مطمئن بودیم که می‌توانند تاریخ‌سازی کنند و مدال بگیرند.

حسینی در خصوص برنامه‌های آینده هیات برای حمایت از این دو وزنه بردار توضیح داد: مطمئنا برنامه‌ریزی ما در اینجا به پایان نخواهد رسید و به گونه‌ای هدف‌گذاری می‌کنیم تا ورزشکاران خراسانی روی سکوی قهرمانی بایستند.

وی گفت: تاکنون هیات وزنه برداری خراسان رضوی تنها حامی ورزشکاران بوده و تلاش زیادی برای وزنه برداران استان کرده که این حمایت‌ها تا محقق شدن قهرمانی در جهان تداوم خواهد داشت. متاسفانه هیچ اسپانسری به ما ملحق نشده و کمک مالی از طرف ارگان خاصی صورت نگرفت. امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم برای به ثمر رساندن اهدافمان در ورزش استان، حامی مالی و فنی خوبی داشته باشیم و زمینه را برای المپیک ۲۰۲۴ آماده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی وزنه برداری بانوان خراسان رضوی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ووشوکارانی از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیانگ‌یئن» آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش تالو موفق به کسب دو مدال طلا و برنز توسط اسدیان و جلیلی شدند.

در نوبت دوم این مسابقات رقابت‌های بخش ساندا یا همان مبارزه انجام شد که ابتدا صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم «دوی مهارابام» از هند را شکست داد. وی عصر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و نپال پیکار می‌کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز برابر «ژی‌چین لی» از چین صاحب برتری شد. شهربانو منصوریان هم در مبارزه نخست در وزن ۷۵- کیلوگرم «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 6087437

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳