Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:51:58 GMT

معرفی ۵ فروشگاه ساز محبوب و پرکاربرد رایگان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۸۵۷۶

معرفی ۵ فروشگاه ساز محبوب و پرکاربرد رایگان

هر روزه افراد زیادی به دنبال راه اندازی فروشگاه های خود آن هم به صورت آنلاین برای کسب و کارشان هستند اما موضوعی که باعث می شود به یک فروشگاه دوست داشتنی و کاربرپسند تبدیل شوید، ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هاستیدا، این قضیه تا جایی مورد توجه قرار گرفت که باعث شد شرکت ها و مدیران بسیاری به فکر استفاده از فروشگاه های آنلاین با استفاده از اسکریپت ها و سیستم های مدیریت محتوای متفاوت بیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر ما قصد داریم در این بخش شما را با ۵ مورد از فروشگاه سازهای محبوب و پرکاربرد رایگان آشنا کنیم.

معرفی ۵ فروشگاه ساز محبوب و پرکاربرد رایگان افزونه WooCommerce، اولین و معروف ترین فروشگاه ساز محبوب

این افزونه متعلق به سیستم مدیریت محتوا وردپرس است که قطعا نام آن را در اولین پیشنهادات افراد می شنوید. این افزونه با دارا بودن ویژگی هایی چون نصب و راه اندازی آسان، محدودیت نداشتن در تعداد محصول و تصویر، قابل فیلتر کردن و دسته بندی محصولات به همراه توضیح، توانایی اتصال به انواع درگاه های پرداخت، گزارش دادن دقیق از موجودی و فروش محصولات، توانایی در ایجاد کدهای تخفیف و غیره، شما را قادر می سازد تا یک فروشگاه قدرتمند و آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز برای مدیریت محصولات خود داشته باشید.

Magento، انتخابی دیگر از فروشگاه سازهای محبوب

آیا می دانستید که برندهای معروفی چون نوکیا، لنوو، آدیداس و غیره از این فروشگاه ساز آنلاین برای فعالیت خود در سطح وب استفاده می کنند؟
اگر دلیل استفاده برندها از این فروشگاه ساز را می خواهید بدانید باید با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید. این ویژگی ها عبارت است از: امکان پشتیبانی از فروشگاه های متعدد در کنار هم، پشتیبانی از تمامی زبان های دنیا، متصل شدن به انواع درگاه های پرداخت، گزارش دقیق صورت حساب برای بخش حسابداری فروشگاه وغیره.
همچنین فروشگاه ساز آنلاین Magento یک سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس(Open Source) است که افراد فعال در زمینه کار و تجارت الکترونیک، از آن بهره های فراوانی می برند.

PrestaShop ، یکی دیگر از بهترین های این حوزه

یکی دیگر از فروشگاه سازهایی که برای راه اندازی فروشگاه خود می توانید روی آن حساب کنید پرستاشاپ است. کارکردن با این سیستم مدیریت محتوا بخاطر داشتن طراحی واکنشگرا، برخورداری از یک کدنویسی بی نقص، قرار ندادن محدودیت در ایجاد دسته بندی، سازگاری با انواع درگاه های پرداخت، داشتن یک سبد خرید هوشمند، کار با آن را آسان کرده تا جایی که نزدیک به ۲۵۰۰۰۰ فروشگاه با این سیستم مدیریت محتوا راه اندازی شده اند.
نکته جالب دیگر در خصوص این فروشگاه ساز، وجود ماژول ها و قالب های فراوان توسط تیم  توسعه دهنده برای استفاده افراد است که به صورت رایگان و پولی در اختیار همگان قرار دارد. راستی، PrestaShop نیز یک فروشگاه ساز Open Source است.

Opencart، یکی دیگر از گزینه‌ها در انتخاب افراد

دلیل انتخاب افراد از این سیستم فروشگاه ساز، داشتن سئو بالا و خوب آن است که باعث می شود کلمات کلیدی، صفحه دسته بندی محصولات و خود فروشگاه نیز به سرعت در موتورهای جستجو، رتبه نخست صفحات را کسب کنند. پس اگر این موضوع برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این سیستم فروشگاه ساز استفاده کنید.

افزونه virtuemart از سیستم مدیریت محتوای جوملا

یکی دیگراز سیستم های مدیریت محتوا که از محبوبیت بالایی برخوردار است جوملا است؛ به همین دلیل شما با اضافه کردن افزونه ویرچومارت، امکانات بسیاری را به فروشگاه خود اضافه می کنید.
از ویژگی های قدرتمند این افزونه می‌توان به مواردی چون در اختیار قرار دادن فروش محصولات فیزیکی و مجازی، ایجاد نامحدود محصولات و دسته بندی ها، داشتن انبارداری و ارائه گزارش محصولات و محاسبه قیمت اشاره کرد.
این افزونه با پشتیبانی از واحد های پولی مختلف توانسته چیزی در حدود ۲.۵ میلیون کاربر را برای نصب این فزونه برای فروشگاه آنلاین خود جذب کند.

با ۵ فروشگاه ساز محبوب و پرکاربرد رایگان آشنا شدید؛ استفاده از هر کدام این فروشگاه سازها وابسته به انتخاب  و انتظار شما از آنهاست. چرا که انتظار افراد از ویژگی ها و کارکرد هرکدام از این ۵ مورد متفاوت است. این موضوع هم لازم است بدانید که از این فروشگاه ها در موضوعات و حوزه های کاری متفاوتی می‌توانید استفاده کنید یعنی از فروش لباس گرفته تا محصولات الکترونیکی، بسته های آموزشی و دیگر فعالیت ها.
همچنین مدیران اینترنتی باید سعی کنند تا قبل از استفاده از این ابزارها جهت بهتر شدن فروشگاه های خود شناخت کاملی از امکانات و قابلیت های مختلف فروشگاه سازهای آنلاین داشته باشند تا با مشکلات زیادی روبه رو نشوند.

برای راه اندازی این سیستم های فروشگاه ساز نیاز به چه هاستی است؟

تفاوتی ندارد که از چه هاستی برای راه اندازی این سیستم ها استفاده می کنید! اما پیشنهاد می کنیم اگر در ایران هستید و اکثر کاربران شما نیز ایرانی هستند حتما از هاست وردپرس ایران هاستیدا استفاده کنید.
هاست وردپرس ایران از نظر سخت افزار و سیستم عامل به گونه‌ای بهینه‌سازی و کانفیگ شده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب شده بر روی آن، بالاترین سرعت و امنیت را به بازدید کنندگان یک سایت وردپرسی یا فروشگاه ووکامرسی ارائه نماید و قابلیت سازگاری با تمامی پلاگین‌های وردپرس را داشته باشد. با توجه به اینکه سایت‌های وردپرسی و ووکامرسی از پلاگین‌های متعددی استفاده می‌کنند به منابع سخت افزاری بیشتری نیاز دارند، بنابراین تفاوت اصلی هاست وردپرس با هاست های لینوکس اشتراکی در میزان منابع سخت افزاری‌ای است که به هر هاست Wordpress تخصیص داده می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه ساز آنلاین فروشگاه ساز سیستم مدیریت محتوا فروشگاه ساز مدیریت محتوای راه اندازی فروشگاه ها دسته بندی ویژگی ها یکی دیگر سیستم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی