Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک سال گذشته در خراسان‌جنوبی کشف شده است.

 سردار ناصر فرشید صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم یک نعمت الهی است، بیان‌کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند که نیروی انتظامی یکی از ارگان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و ما باید این فرصت را در راستای خدمت‌رسانی قدر بدانیم.

سردار فرشید با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدال با ارزش مجاهد فی سبیل الله را به نیروی انتظامی داده‌اند، گفت: خرسندیم که از نقطه صفر مرزی توسط ایثارگران مرزبانی تا عمق شهرها در راستای ارتقاء امنیت گام برداریم.

وی اظهار کرد: افتخار داریم که در کنار مأموریت‌های تعریف شده در حوزه فعالیت‌های تعریف نشده چون مقابله با ویروس کرونا در کنار سایر ادارات و نهادهای مربوطه قدم برداریم.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا امروز توانسته‌ایم بیش از ۷۲ تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط، هشت هزار و ۶۰۰ قاچاقچی را دستگیر کرده و همچنین ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف کنیم.

سردار فرشید با اشاره به اینکه در بحث مقابله با قاچاق کالا نیز دو هزار و ۷۰۰ قاچاقچی کالا را در بازه زمانی یک سال گذشته دستگیر کرده‌ایم، یادآور شد: در بحث خدمت رسانی به مردم نیز در کنار اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای و سلبی می‌توان به صدور پنج هزار و ۳۰۰ جلد گذرنامه و ۱۳ هزار و ۷۰۰ گواهینامه در خراسان‌جنوبی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته شاهد افزایش دو درصدی تصادفات با چهار هزار و ۳۰۰ مجروح و ۲۳۴ نفر فوتی در محورهای مواصلاتی و شهرها در خراسان‌جنوبی هستیم، بیان‌کرد: به طور متوسط روزانه بیش از دو هزار و ۳۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در خراسان جنوبی می‌شود.

فرمانده انتظامی یادآور شد: سه هزار و ۴۰۰ نفر سارق را در یک سال گذشته در خراسان‌جنوبی دستگیر کرده‌ایم و بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها نیز کشف شده است.

سردار فرشید افزود: امیدواریم بتوانیم اعتمادی که در مردم به دست آورده‌ایم با خدمت‌رسانی بیشتر حفظ کنیم.مهر 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیروی انتظامی یک سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

سردار مجید شجاع افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی