Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: کارکنان دلسوز و تلاشگر نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم برای انجام مأموریت‌های خطیر تأمین امنیت جامعه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: پلیس همواره برای اینکه همه با خیالی راحت و آرامشی پایدار سر بر بالین بگذارند و نیز برای صیانت و حفاظت از جان و مال آحاد مردم تلاشی شبانه روزی و قابل تقدیر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح کشورمان خدمت به آحاد مردم و مجاهدت در راه تأمین امنیت را به زندگی مادی و رفاه اجتماعی و اقتصادی ترجیح داده‌اند و قناعت پیشه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروهای مسلح باید افرادی وارسته و معتقد به ارزش‌های اسلامی باشند افزود: خانواده‌های این نیروها باید الگویی برای جامعه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی باشند.

کد خبر 5322896

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مراغه بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا مشهد امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص زلزله نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند

دریافت 222 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096723

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند