Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:06:58 GMT

در مراسم تودیع و معارفه رییس صداوسیما چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۸۷۰۲

در مراسم تودیع و معارفه رییس صداوسیما چه گذشت؟

۱۰ روز پس از انتصاب پیمان جبلی به عنوان رییس صداوسیما، مراسم تودیع و معارفه رییس رسانه ملی شنبه ـ ۱۷ مهر ماه ـ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان صداوسیما با حضور مسئولان کشوری، لشکری و مدیران این رسانه آغاز شد.

در این مراسم، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) حکم ریاست دکتر پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی بخشی زاده، معاون صدا در آغاز مراسم تکریم و معارفه ریاست سازمان گفت: این جلسه به پاس زحمات شبانه روزی دکتر علی عسکری و همچنین معارفه رئیس جدید رسانه ملی تشکیل شده است.

وی با تأکید بر این نکته که در ۵ سالی که همکاری نزدیکی با دکتر علی عسکری داشته، او را مؤمن به کار یافته است، افزود: ایشان در اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همواره مصمم یافتم؛ امروز روز مهمی‌ برای رسانه ملی است، روزی است که از یک خدمتگزار دلسوز رسانه ملی تکریم می‌شود و فصل جدیدی برای رسانه ملی رقم می خورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز خدمتگزار دیگری مسئولیت بزرگی را به عهده می‌گیرد، رهبر معظم انقلاب در حکم دکتر پیمان جبلی، ریاست جدید رسانه ملی با به کار بردن تعاریف زیبا از دکتر علی عسکری تقدیر کردند و ایشان را مورد تکریم قرار دادند.

بخشی زاده تأکید کرد: در این حکم، رهبری از صفات کوشش خستگی ناپذیر، دلسوزانه، مدیری مؤمن با اخلاص برای دکتر علی عسکری استفاده فرمودند و یک صفت را دو بار در ابتدا و انتها به کار بردن و آن صفت خستگی ناپذیر بودن ایشان بود.

معاون صدای رسانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود به  عبارات بیان شده در حکم رهبر معظم انقلاب خطاب به دکتر جبلی اشاره کرد و گفت: در این حکم برای ایشان تعاریف صلاحیت، دارای تجربه طولانی در مدیریت ها و سمت های سازمانی در رسانه ملی با آگاهی از وظایف ایشان در رسانه ملی را مورد تفقد قرار دادند.

وی ابراز امیدواری کرد دکتر جبلی با توجه به سابقه طولانی در رسانه ملی و فعالیت در دو معاونت مهم خبر و برون مرزی و شناخت سازمانی ایشان با سیاستگزاری درست، منشا خدمات بزرگی باشد.

بخشی زاده همچنین در ادامه به سابقه درخشان رسانه ملی در تاریخ انقلاب و کشور اشاره کرد و گفت: رسانه ملی توانسته است در بحران‌های مهم کشور در هدایت افکار عمومی نقشی بی بدیل و اثرگذار داشته باشد؛ این گذشته تابناک برای ساخت آینده والاتر سرمایه ای گرانبها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت رسانه ملی در جهت گام دوم انقلاب با حفظ ظرفیت های موجود در مدیریت های کلان رسانه ملی تأکید کرد و افزود: رسانه ملی در عرصه بین المللی می‌بایست به رسانه پیشرو دینی و ارزشی تبدیل شود.

معاون صدا همچنین در ادامه به دو جنبه کارکردی رسانه ملی اشاره کرد و گفت: یک جنبه ملی و جنبه دیگر وظایف بین المللی آن است که بازوی رسانه ای مقاومت حق و باطل است و باید صدای مظلومان جهان باشد و برای جهان روشنگری کند که این وظیفه بر دوش تک تک ما و همکاران رسانه ای ام است.

وی افزود: رسانه ملی می‌بایست در داخل کشور روحیه نشاط و سطح آگاهی را ارتقاء دهد و از همه ظرفیت های رسانه ملی، دستگاه‌های قضایی و تقنینی کشور بهره ببرد.

معاون صدای رسانه ملی با تأکید بر اینکه می‌بایست کارهای اثربخشی که در حوزه دولتی کشور انجام شده است، در رسانه ملی با شفافیت به تصویر کشیده شود، گفت: توجه به تحول آفرینی در صنایع خلاق بر مبنای مدیریت صحیح با استفاده از ظرفیت منابع انسانی موجود در رسانه ملی از جمله کارکردهای مهم رسانه ملی در دوره تصدی دکتر جبلی است.

معاون صدای رسانه ملی در پایان از زحمات شبانه روزی دکتر علی عسکری و همه مدیران همراه و همکار ایشان قدردانی کرد و آرزوی صحت و سلامتی برای ریاست جدید سازمان داشت.

تکمیل می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه رییس صداوسیما رهبر معظم انقلاب دکتر علی عسکری رسانه ملی رسانه ملی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور مسئولان استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه کبودرآهنگ، رئیس‌کل دادگستری استان، جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مهدی کرمی به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه معارفه و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی در این سمت تقدیر شد.

استاندار همدان در این مراسم، اظهار داشت: امروز کشور در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچک‌ترین تعدی به مرزها را ندارد و حماقتی را که رژیم منحوس صهیونیستی  در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبه‌رو شد.

علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است آنها هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشند در حالی که ایران‌ اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است.

وی با بیان اینکه ایران‌ اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه و توان نظامی فرزندان ایران، مرزها را از حملات مصون داشته عنوان کرد: در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است گفت: مجاهد سر افراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا