Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن فصل نقل و انتقالاتی پر از انتقالات رایگان، سایت گل نگاهی انداخته است به گرانقیمت ترین بندهای فسخ قرارداد در دنیای فوتبال. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، پنجره تابستانی نقل و انتقالات امسال به دو دلیل بسیار به یاد ماندنی شد. دلیل اول جابه جایی بازیکنان بزرگی نظیر رونالدو و مسی و دلیل دوم حجم بالای انتقالات رایگان در این تابستان که به خاطر مشکلات مالی باشگاه ناشی از شیوع کرونا رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود بد نیست نگاهی بیاندازیم به گرانقیمت ترین بندهای فسخ قرارداد در دنیای فوتبال. بندی که به باشگاه های بزرگ دنیا کمک می کند بازیکنان ارزشمند خود را در باشگاه نگه دارند. در تابستان امسال با وجود شرایط بد باشگاه ها اما تیم هایی هم بودند که رقم فسخ قرارداد بازیکن مورد نظرشان را پرداخت کردند و بدون هیچ بحثی بازیکن مدنظر خود را به باشگاه شان آوردند. مهمترین بازیکنی که این اتفاق برایش افتاد جک گریلیش بود که سیتی با فعال کردن بند فسخ 100 میلیون پوندی اش او را به خدمت گرفت. با این حال برخی بازیکنان بند فسخ قراردادشان به قدری بالا است که فقط باشگاه های فوق ثروتمند توانایی پرداخت آن را دارند. نگاهی انداخته ایم به تعدادی از این بازیکنان که بند فسخ قراردادشان به طور رسمی اعلام شده است:

رتبه بازیکن باشگاه بند فسخ اعلام شده 1 کریم بنزما رئال مادرید یک میلیارد یورو 2 داوید آلابا رئال مادرید 850 میلیون یورو 3 آنتوان گریزمان اتلتیکومادرید(قرضی از بارسلونا) 800 میلیون یورو 4 فدریکو والورده رئال مادرید 750 میلیون یورو 4 لوکا مودریچ رئال مادرید 750 میلیون یورو 4 براهیم دیاز میلان(قرضی از رئال مادرید) 750 میلیون یورو 7 مارکو آسنسیو رئال مادرید 700 میلیون یورو 7 وینیسیوس جونیور رئال مادرید 700 میلیون یورو 7 ایسکو رئال مادرید 700 میلیون یورو 10 گرت بیل رئال مادرید 500 میلیون یورو 10 جرارد پیکه بارسلونا 500 میلیون یورو 10 سرجی روبرتو بارسلونا 500 میلیون یورو

با توجه به این که باشگاه های اسپانیایی به خاطر قوانین لالیگا مجبور هستند یک بند فسخ در قرارداد بازیکنانشان قرار دهند، عجیب نیست که تیم های اسپانیایی در این لیست فرمانروایی می کنند اما نکته جالب این است که هیچ بازیکنی از لیگ فرانسه و به خصوص پاری سن ژرمن در این لیست جای ندارد. این اتفاق به این خاطر است که در فوتبال فرانسه قراردادن بند فسخ روی بازیکنان ستاره غیر قانونی است و این یعنی بازیکنانی نظیر نیمار، ام باپه و لیونل مسی بند فسخ ندارند. در ادامه نگاهی می اندازیم به بندفسخ قرارداد تعدادی از ستاره های مشهور دنیای فوتبال :

بازیکن باشگاه بند فسخ قرارداد اعلام شده کوین دی بروین منچسترسیتی 250 میلیون یورو پائولو دیبالا یوونتوس 70 میلیون یورو برونو فرناندز منچستریونایتد 100 میلیون یورو ارلینگ هالند دورتموند 80 میلیون یورو هری کین تاتنهام  بدون بند فسخ کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن بدون بند فسخ لیونل مسی پاری سن ژرمن بدون بند فسخ نیمار پاری سن ژرمن بدون بند فسخ

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! وحید صالحی: به داور گفتند به نفع یک تیم قضاوت کن؛ نپذیرفت، حذفش کردند! گلباران حسن یزدانی زیر باران؛ جویبار برای قهرمانش سنگ تمام گذاشت خوان لاپورتا: امیدوار بودم مسی برای بارسلونا مجانی بازی کند! توضیح سردبیر فرانس فوتبال در مورد حضور سیمون کیائر در لیست 30 نفره توپ طلا اسامی 30 نامزد دریافت توپ طلا لو رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بند فسخ قرارداد دنیای فوتبال پاری سن ژرمن بدون بند فسخ رئال مادرید میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید

فقط برای سرگرمی

تنها در اتوبوسی که همه هوادار رئال مادرید هستند

کیت مخصوص بایرن برای دیدار مقابل رئال مادرید حامیان رئال مادرید مقابل حامیان بایرن مونیخ آقای "توپ طلا را به او بدهید" در بازی های این فصل لیگ قهرمانان بلینگام بدون گل جیمی واردی در سال 2014 قهرمان چمپیونشیپ شد، در 2016 قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم رسید، قهرمان اف ای کاپ شد، قهرمان کامیونیتی شیلد شد، بیش از 100 گل در لیگ برتر ثبت کرد، به دسته پایین تر سقوط کرد و "دوباره" قهرمان چمپیونشیپ شد. تمام این ها در دورانی بود که هری کین هیچ جامی به دست نیاورد. 

خلق موقعیت: 0

شوت: 0

های فایو: 11

کیم مین جائه مقابل رئال مادرید:

تونی کروس مقابل بایرن مونیخ:

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏