Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته جاری در غالب مناطق استان است.

وی آسمان استان را در برخی مناطق استان طی ساعات آینده نیمه ابری تا ابری اعلام کرد و افزود: امروز در برخی از نواحی مرکزی استان شاهد رخداد مه و بارش خفیف باران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه از فردا در استان شاهد تغییرات دمایی خواهیم بود گفت: از روز یکشنبه با تضعیف جریانات سرد و مرطوب خزری علاوه بر اینکه از مقدار ابرناکی کاسته خواهد شد، بر میزان دمای هوا نیز افزوده می‌شود.

محمدی به پیش بینی جریانات جوی استان در اواخر هفته جاری نیز پرداخت و بیان کرد: از روز چهارشنبه هفته جاری با تغییر جهت جریانات جوی و جنوبی شدن آنها به صورت محسوسی دمای هوا در نواحی مرکزی و جنوبی استان روند افزایشی خواهد داشت.

وی به کمینه و بیشینه دمای ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: سردترین نقطه در استان در شهرستان کوثر با دمای ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و گرم‌ترین نقطه در شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسید.

کد خبر 5322866

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل سازمان هواشناسی گرمای شدید سیاوش محمدی بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا مشهد امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده

تین نیوز

رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، مهدی ضیغمی درخصوص زمان عرضه جدید خودروهای وارداتی بیان کرد: عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

ضیغمی افزود: خودروهای برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودروهای برقی عرضه خواهد شد.

وی در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.

مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت بیان کرد: با شورای رقابت صحبت هایی داشته ایم تا عرضه خودروهای برقی تسهیل شود؛ همچنین درخواست کرده ایم که برای خودروهای برقی بحث بلوکه کردن پول و داشتن پلاک فعال حذف شود که در حال بررسی است؛ تا آن زمان خودروهای برقی در همین سامانه فعلی عرضه می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود/ کاهش دما طی پنجشنبه
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد