Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی عبداله پور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: مسئولیت‌هایی که در قبال شهروندان و مسافران داریم را به نحوه احسن انجام می‌دهیم و می‌دانیم که حیات شرکت بهره بردای متروی تهران و حومه بستگی به حرکت قطار‌ها دارد و این مستلزم هزینه کردن برای نگهداری و تعمیرات قطار‌ها و افزایش قابلیت آن‌ها در چرخه سیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هزینه تعمیرات اساسی۳۱ رام قطار DC از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه با مشارکت شهرداری تهران تأمین شده و با توجه به احتمال بازگشایی مدارس در نیمه دوم سال تعمیرات اساسی این قطار‌ها طبق برنامه ریزی انجام شده است.

عبداله پور با بیان اینکه انجام تعمیرات اساسی پنج واگن دوطبقه از قطار‌های خط ۵ نیز در حال انجام است گفت: در حال حاضر به علت نبود نقدینگی قطار‌ها از رده‌های تعمیرات اساسی عقب هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از ۱۷۱ قطار مترو نیاز به بازسازی دارند، که بیش از ۴۱ رام این قطار‌ها متعلق به نسل اول است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: عقب ماندگی در زمینه تعمیرات اساسی در قطار‌های سری DC یا قطار‌های نسل اول که پس از طی کردن هر ۹۰۰ هزار کیلومتر در مرحله اورهال قرار می‌گیرند بیشتر است و باید هرچه زودتر انجام شود.

وی افزود: به عنوان اولین بهره‌بردار مترو در ایران تلاش کرده ایم در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده، ارتباط خود را با دانشگاه ها، تولیدکنندگان و صنعت گران داخلی بیش از گذشته افزایش دهیم و با کاهش موانع بین دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان شاهد به ثمر رسیدن تولیدات داخلی در صنعت مترو باشیم.

عبداله پور با اشاره به اینکه تامین قطعات و رفع نواقص قطعات تجهیزات داخلی واگن‌های خطوط به جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در بهره برداری قطار‌ها با جدیت پیگیری می‌شود گفت: تامین اقلام تهویه واگن، جهت بهبود کیفیت تهویه واگن‌های درون شهری، ترمز قطار‌ها جهت ایجاد حداکثر ایمنی و جلوگیری از بروز اختلال در حرکت قطارها، قطعات سیستم روشنایی، سامانه PIS ناوگان بخشی از اقلام مورد نیاز براساس اولویت است که به دنبال تامین آن هستیم تا کمبود قطعات مورد نیاز ناوگان در حال بهره برداری در این موارد را رفع نماییم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروی تهران ناوگان حمل و نقل تعمیرات اساسی بهره برداری متروی تهران شرکت بهره قطار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود