Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: طی یک سال گذشته، ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی کشف شده است.

سردار ناصر فرشید، امروز شنبه ۱۷ مهر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: خدمت کردن به مردم یک نعمت الهی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند که نیروی انتظامی یکی از ارگان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و ما باید این فرصت را در راستای خدمت‌رسانی قدر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» برگزار می‌شود، افزود: رهبر معظم انقلاب مدال با ارزش مجاهد فی سبیل الله را به نیروی انتظامی داده‌اند، گفت: خرسندیم که از نقطه صفر مرزی توسط ایثارگران مرزبانی تا عمق شهرها در راستای ارتقاء امنیت گام برداریم.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: افتخار ما این است که در کنار مأموریت‌های تعریف شده در حوزه فعالیت‌های تعریف نشده چون مقابله با ویروس کرونا در کنار سایر ادارات و نهادهای مربوطه قدم برداریم.

فرشید اظهار کرد: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا امروز توانسته‌ایم بیش از ۷۲ تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط، ۸۶۰۰ قاچاقچی را دستگیر کرده و همچنین ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف کنیم.

فرشید با اشاره به اینکه در یک سال گذشته شاهد افزایش دو درصدی تصادفات با چهار هزار و ۳۰۰ مجروح و ۲۳۴ نفر فوتی در محورهای مواصلاتی و شهرها در خراسان‌جنوبی بوده‌ایم، تصریح کرد: در بحث مقابله با قاچاق کالا نیز دو هزار و ۷۰۰ قاچاقچی کالا را در بازه زمانی یک سال گذشته دستگیر کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث خدمت رسانی به مردم نیز در کنار اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای و سلبی می‌توان به صدور پنج هزار و ۳۰۰ جلد گذرنامه و ۱۳ هزار و ۷۰۰ گواهینامه در خراسان‌جنوبی اشاره کرد، بیان ‌کرد: به طور متوسط روزانه بیش از دو هزار و ۳۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در خراسان جنوبی می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: طی یک سال گذشته ۳۴۰۰ نفر سارق را در خراسان‌جنوبی دستگیر کرده‌ایم و بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها نیز کشف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس منطقه خراسان جنوبی قاچاق سرقت خراسان جنوبی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو مال‌خر دستگیر شدند و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 751453

دیگر خبرها

  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین