Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مدیریت امور خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: با توجه به آماده سازی زیرساخت‌های خوابگاه‌های دانشجویی جهت حضور احتمالی دانشجویان توسط امور خوابگاه‌های دانشجویی و حضور وسایل دانشجویان در اتاق‌ها، سالن‌های مطالعه و سالن‌های تلویزیون، احتمال پوسیدگی لوازم و وسایل دانشجویان در انبارها و اتاق‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی هم دانشگاه برای آمادگی حضور دانشجویان و تعمیر، تجهیز و بهداشت محیط احتیاج مبرم به تخلیه این فضاها دارد لذا از تمام دانشجویان فارغ التحصیل که وسایل آنها کماکان در خوابگاه‌ها و انبارها باقی است، درخواست می‌شود تا تاریخ ۳۰ مهر نسبت به تخلیه اقدام کنند.

در غیر این صورت مسئولیت هرگونه اقدام بعدی از طرف دانشگاه برعهده دانشجو است. در ضمن به دانشجویانی که از مسافت‌های دور جهت تخلیه خوابگاه به دانشگاه مراجعه کنند؛ مشروط بر همراه داشتن مستندات تزریق دو دوز واکسن کرونا، یک شب خوابگاه تعلق می‌گیرد.

پربیننده ترین حقوق معلمان نباید کمتر از ۸۰درصد هیات علمی دانشگاه‌ ها باشد / تصویب لایحه رتبه‌ بندی قبل از پایان آبان تردد وسایل نقلیه در محور چالوس ممنوع شد صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۰۷/۱۷) تداوم بارش باران و وزش باد در نیمی از استان‌ ها بزرگترین مرز زمینی در آذربایجان غربی بازگشایی شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا تخلیه تظاهرکنندگان طرفدار غزه را از محوطه دانشگاه به تعویق انداخت.

ریاست دانشگاه کلمبیا ضمن اعلام این خبر افزود که مذاکرات با تظاهرکنندگان حامی فلسطین پیشرفت نشان داده و این مذاکرات همچنان ادامه دارد و پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه دعوت نشده است.

این خبر در حالی است که شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرد که بر اساس آمارها، دانشجویان ۴۰ دانشگاه در آمریکا و کانادا برای اعلام همبستگی با غزه تحصن کرده اند.

منابع خبری هم اعلام کردند که پلیس آمریکا تحصن دانشجویان دانشگاه ایندیانا را در حمایت از غزه و فلسطین هدف حمله قرار داد. این حمله پس از آن صورت گرفت که تحصن کنندگان حاضر به جمع کردن چادهای نصب شده در محوطه دانشگاه نشدند.

به گفته منابع مذکور، پلیس دست‌کم ۳۳ دانشجوی معترض به نسل کشی در غزه را در این دانشگاه بازداشت کرده است.

کد خبر 6088861

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو