Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی سال ۱۴۰۰ «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» است، اظهار داشت: نیاز مردم و خدمت کردن به آن‌ها یک نعمت الهی است.

وی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تنها سازمانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد نیروی انتظامی و  ما نیز خرسیندیم که افتخار خدمتگزاری به مردم سراسر ایران اسلامی نصیب نیروی انتظامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف بیش از ۷۲ تن انواع مواد مخدر در استان طی یک سال گذشته خبر داد و مطرح کرد: در این رابطه ۸ هزار و ۶۰۰ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

فرشید با یادآوری اینکه از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تاکنون بیش از ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شد، تصریح کرد: همچنین در زمینه مقابله با قاچاق کالا بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ متهم دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در زمینه خدمتگزاری به مردم در کنار اقدامات پیشگیرانه، مقابله‌ای و سلبی، اقدامات خدمت‌رسانی در رده‌های مختلف از جمله صدور 5 هزار و ۳۰۰ جلد گذرنامه و ۱۳ هزار و ۷۰۰ گواهینامه انجام شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی شماره‌گذاری و نقل و انتقال ۳۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو، اعزام ۴ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول به دوره مقدس سربازی و صدور ۷ هزار و ۸۰۰ مجوز تحصیلی و خروج از کشور، پاسخگویی روزانه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تماس با سامانه ۱۱۰ بخشی از اقدامات انجام شده است.

فرشید از مراجعه ۱۶ هزار و ۹۰۰ نفر به مراکز مشاوره و مددکاران در کلانتری‌ها خبر داد و گفت: ۸۳ درصد پرونده‌ها منجر به سازش شده است.

وی از افزایش ۲ درصدی تصادفات خبر داد و مطرح کرد: در این تصادفات ۴ هزار و ۳۰۰ نفر مجروح شدند و ۲۳۴ نفر از هموطنان در حوادث رانندگی خراسان‌جنوبی جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به افزایش وقوع سرقت‌ها در استان، گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ نفر سارق دستگیر شدند و بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها کشف شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مواد مخدر دستگیری قاچاقچی سرقت هفته نیروی انتظامی انتظامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد