Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله آموزشی ارائه شده از شرکت آب پاکسازان با قطعات و تجهیزات در سیستم اسمزمعکوس دستگاه های صنعتی تصفیه آب پاکسازان آشنا شده و همچنین ظرفیت های تولیدی با واحد متر مکعب آب تصفیه شده در شبانه روز را مورد تحلیل قرار خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آب پاکسازان، اگر به دنبال خرید، قیمت و فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی با کیفیت می گردید پیشنهاد ما قبل از اقدام به خرید مشاوره تخصصی و آنالیز توسط تیم فنی مهندسی آب پاکسازان(abpaksazan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com) با کادری مجرب و حرفه ای است.
در مطلب امروز تجهیزات و قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم، شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه سیستم اسمزمعکوس آب شیرین کن صنعتی و یا به اصطلاح دستگاه تصفیه آب صنعتی را با ما در میان بگذارید.

شرکت فنی مهندسی آب پاکسازان

شرکت آب پاکسازان؛ طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و مشاوره تخصصی فنی سیستم های اسمز معکوس دستگاه های آب تصفیه صنعتی آب پاکسازان آماده ارائه خدمت با گروه فنی مهندسی مجرب و حرفه ای در صنعت تصفیه آب با سال ها تجربه به شماست، برای مطالعه بیشتر در این خصوص (https://abpaksazan.com/?p=۴۶۴۹) مراجعه کنید.
از آنجا که خرابی دستگاه تصفیه آب صنعتی و از کار افتادن قطعات تنها توسط کارشناسان شرکت تصفیه آب پاکسازان قابل شناسایی می باشد، می توانید تمامی موارد انجام سرویس دستگاه تصفیه آب به صورت دوره‌ای، نقص‌های دستگاه خود را به آب پاکسازان سپرده، ما تلاش کرده ایم مجموعه کامل و بی نقصی از قطعات و خدمات تصفیه را ارائه کنیم.

قطعات و تجهیزات تصفیه RO شامل مواردی همچون:

فیلترشنی و کربنی RO

فیلترشنی و کربنی فیلترهاش شنی و کربنی از نوع فیلتر های مکانیکی به جهت حذف ذرات معلق در آب می باشد. از این نوع فیلتر به عنوان پیش تصفیه در دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود. فیلترهای شنی و کربنی ذرات معلق همچون گل و لای، شن، ماسه، کلر را در آب حذف می کنند.

انواع فیلتر شنی و کربنی

فیلترهای شنی و کربنی در دو نوع عمودی و افقی ساخته می شوند. دبی فیلتر شنی را بر اساس قطر و ارتفاع فیلتر و اینچ ورودی و خروجی فیلتر که لوله کشی فیلتر نامیده می شود، مشخص می گردد. 
که معمولا از فیلتر شنی (https://abpaksazan.com/?p=۳۵۹۱)  افقی برای دبی های بالای ۱۰۰ متر مکعب در ساعت استفاده می شود. و از فیلترهای شنی عموی برای دبی های زیر ۱۰۰ متر مکعب در ساعت استفاده می شود .

روش استفاده فیلتر شنی و کربنی

در فیلترهای شنی و کربنی آب از بالای فیلتر به داخل فیلتر وارد شده و پس از عبور از بستر شن و کربن از کف فیلتر خارج می شود. آب خروجی از کف فیلتر آبی شفاف و عاری از کدورت است. برای حذف ذرات معلق مانند گل و لای، شن، ماسه، خس و خاشاک و سایر ذراتی که در آب معلق هستند از فیلتر شنی استفاده می شود. شن در این فیلترها اشاره به سیلیس استفاده شده در این فیلترها دارد که معمولا در سه سایز ۱ تا ۳ و ۳ تا ۵ و ۵ تا ۸ میلیمتر استفاده می شود. برای حذف طعم، بو، مزه و از همه مهم تر کلر موجود در آب از فیلترهای کربنی استفاده می شود. فیلتر کربنی اشاره به این دارد که در این فیلترها از کربن اکتیو با مش و دانه بندی مشخص استفاده می شود.

کاربرد فیلتر شنی و کربنی

بیشترین استفاده فیلتر های شنی و کربنی در سیستم های ro می باشد که دلیل آن به صرفه بودن این سیستم است. علاوه بر این در پیش تصفیه ساختمان ها نیز استفاده می شود که منظور حذف گل و جلوگیری از ایجاد رسوب در شیرآلات می باشد.

مشخصات فنی فیلتر شنی و کربنی

فیلترهای شنی و کربنی در دو نوع فایبر گلاس یا frp یا فلزی ساخته می شوند. که هر یک معایب و مزایایی دارد همچنین مشخصه اصلی هر فیلتر قطر و ارتفاع این فیلترها است که در فیلترهای frp از واحد اینچ و در فیلترهای فلزی از سانتی متر برای نشان دادن قطر و ارتفاع فیلتر استفاده می‌شود. هنگامی که می گوییم فیلتر شنی ۱۵۰*۱۰۰ یعنی ۱۰۰ سانتی متر قطر و ۱۵۰ سانتی متر ارتفاع دارند. فیلترهای شنی فلزی از قطر ۳۰ سانتی متر شروع شده و به ترتیب ۴۰ تا ۳۰۰ سانتی متر می باشد. ارتفاع این فیلترها هم از ۱۵۰ سانتی متر شروع می شود " https://abpaksazan.com/?p=۳۷۱۹ " استعلام، خرید و محاسبه لیست قیمت دستگاه تصفیه

آب صنعتی

مزایا و معایت فیلترشنی و کربنی

فیلترهای شنی شرکت فنی مهندسی آب پاکسازان (https://abpaksazan.com/) فایبر گلاس بهترین انتخاب برای مواردی است که آب خاصیت خورندگی دارد ولی از عمده معایب این سبک فیلتر شکستگی بالا و دفرمه شدن در دمای بالای آب می باشد. از طرفی فیلتر های شنی فلزی این مشکل را ندارند و به جهت جلوگیری از پوسیدگی این فیلترها از پوشش اپوکسی سه لایه زینک ریچ های بیلد و پلی اورتان استفاده می شود که با اجرای سند بلاست فیلتر را مقاوم می سازد. مطالعه بیشتر سیستم اسمز معکوس (https://abpaksazan.com/?p=۳۸۲۱) و آب شیرین کن(https://abpaksazan.com/?p=۴۳۲۵)
در فیلتر شنی های فایبر گلاس دیده شده در هنگام بکواش و شستشوی فیلتر به دلیل ایجاد فشار منفی ترکیدن وشکستگی رخ می‌ دهد. معمولا این شکستگی از وسط فیلتر رخ می‌دهد. از طرفی در فیلتر شنی های فایبر گلاس هنگام تعویض سیلیس و کربن این فیلتر می‌باشد که معمولا بر اثر تعویض، ترک می‌خورد. این به دلیل نداشتن دریچه تخلیه در ته فیلتر شنی های تصفیه آب پاکسازان می باشد. که این ایراد در مدل های ته باز حل شده است. البته که حذف گل به دلیل سرعت خطی پایین در فیلترهای فلزی بهتر از فیلترهای فایبر گلاس صورت می‌گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پمپ تصفیه آب اب پاکسازان تصفیه آب دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود آب پاکسازان فنی مهندسی فایبر گلاس سانتی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان