Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخِرین قسمت این برنامه جمعه شب ساعت ۲۱ با حضور مهمانانی که مخاطبان استقبال زیادی از آن‌ها کرده بودند روی آنتن شبکه نسیم رفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی برنامه «نفس»؛ آخِرین قسمت این برنامه جمعه شب ساعت ۲۱ با حضور مهمانانی که مخاطبان استقبال زیادی از آن‌ها کرده بودند روی آنتن شبکه نسیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه فلورا سام میزبان زهرا خاتون بنده‌لو شد که جزو مهمانان پرطرفدار برنامه بود؛ زهرا خاتون مجدد در پایان صحبت‌هایش شعری را برای حاضران در استودیو و بینندگان خواند. بعد از شعرخوانی زهرا خاتون، ویدئویی کوتاه از لحظات پراحساس برنامه پخش شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

مژگان علیشاهی، محمد کلاته به همراه خانواده‌اش، حوا و فروغ صیادان خانم جنوبی و زهرا ارغوانی مهمانان بعدی بودند که در در این اختتامیه حضور داشتند.

سپس درمیان صحبت‌های مهمانان ویدیو‌هایی از بخش‌های مهم و جذاب برنامه پخش شد.

یکی از بخش‌های جذاب و دیدنی برنامه زمانی بود که به احترام تمامی ناشنوایان تیتراژ پایانی برنامه توسط چند ناشنوا از طریق زبان اشاره اجرا شد.

برنامه «نفس» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای فلورا سام از اول محرم امسال شروع شد و شب گذشته در اولین شب ماه ربیع‌الاول به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره های سالهای دور و نزدیک آبی ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت