Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره این روزهای خط حمله رئال مادرید و تیم ملی فرانسه امیدوار است که سطح بازی فینال لیگ ملت های اروپا مقابل اسپانیا هم مثل بازی مقابل بلژیک بالا باشد.

به گزارش طرفداری، کریم بنزما در آستانه فینال لیگ ملت های اروپا بین تیم های ملی فرانسه و اسپانیا، مصاحبه مفصلی با AS انجام داده است.

آیا بازی بلژیک - فرانسه بهترین بازی فصل تا به اینجا بود؟

بدون شک مطمئنم که یکی از هیجان انگیزترین بازی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم می توانستند برنده بازی باشند و درست تا سوت پایان بازی همه چیز کاملاً ممکن بود. معتقدم که یکی از بازی های فصل خواهد بود و اینکه خیلی ها توانستند از نزدیک شاهد این مسابقه باشند و از آن لذت ببرند کمک زیادی به رشد بازی ها خواهد کرد.

آیا نسبت به بازی روز یکشنبه مقابل اسپانیا در سن سیرو هم چنین چیزی پیش بینی می کنید؟

واقعاً امیدوارم. امیدوارم که فینال هم سطح مشابهی با بازی مقابل بلژیک یا دیگر بازی نیمه نهایی میان اسپانیا و ایتالیا را داشته باشد؛ آن بازی هم بسیار عالی بود. به نظرم بازی فوق العاده ای خواهد بود. اسپانیا تیم جوانی است که استعدادهای زیادی دارد و امیدوارم که شاهد جدالی شدید همراه با فوتبالی خوب باشیم که باعث خوشحالی هواداران شود، و این همیشه هدف بازیکنان است.

به نظر می رسد که بالاخره مردم سبک بازی کریم بنزما را درک کرده اند. آیا احساس می کنید که این اتفاقی است که برای نوابغ رخ می دهد؟

این احتمال وجود دارد که گاهی اوقات کشمکش هایی باشد، اما مهم ترین چیز این است که مردم از سبک بازی من لذت می برند و این باعث افتخار من است و بسیار خوشحال می شوم. این قدردانی به من کمک می کند چرا که می توانم محبت هواداران را حس کنم و این انگیزه مضاعفی برای من است. ما برای رئال مادرید بازی می کنیم، که برای خیلی از بازیکنان رویاست. هواداران ما می توانند پر توقع باشند و به سانتیاگو برنابئو می روند تا چیزهایی ببینند که در سایر ورزشگاه ها نمی توان دید و این چیزی است که همگی باید مد نظر داشته باشیم.

آیا یک مهاجم نوک بیشتر از اینکه صرفاً یک بازیکن باشد، باید چیزهای بیشتری به تیم ارائه کند؟

می توان گفت، اما خوب بازی کردن مهم ترین چیز است. مهاجمان زیادی هستند که با عبور از مرز 30 سالگی شکوفا می شوند و بیشتر مراقب خود هستند و به گلزنی ادامه می دهند. مهاجمان مدرن می توانند علاوه بر گلزنی به بازی تیمی هم کمک کنند.

شما از نظر جسمی وضعیت قابل توجهی دارید. می توانید راز آمادگی و فرم متعادل خود طی سال های اخیر را با ما به اشتراک بگذارید؟

در تمرینات سخت تلاش می کنم و وقتی در خانه هستم نیز فعالیت را ادامه می دهم. هر هفته به بهترین نحو ممکن و با شدت و جدیت بالا کارهای آماده سازی را انجام می دهم و خود را آماده بازی های اول هفته و وسط هفته لیگ قهرمانان اروپا می کنم. کسانی که می گویند یک بازیکن همانطور که خوب تمرین می کند، خوب هم بازی خواهد کرد درست می گویند.

سقف شما تا کجاست؟ آیا می توانید در 40 سالگی هم خود را درون زمین فوتبال تصور کنید؟

خب، دوست دارم قدم به قدم پیش بروم. بسته به احساسی که دارم، سال به سال شرایط خود را ارزیابی می کنم. نمی خواهم برای خودم محدودیت سنی قائل شوم اما هدفم این است که همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم و با گذشت زمان بهتر شوم. امیدوارم که بتوانم هر سال تمام توانم را به کار بگیرم و سعی کنم نسبت به سال قبلی پیشرفت کرده باشم.

و وقتی بازنشسته شدید، دوست دارید وارد عرصه مربیگری شوید؟

واقعاً نمی دانم که وارد دنیای مربیگری خواهم شد یا نه، اما مطمئنم که می خواهم تا حدی درگیر فوتبال بمانم. قصد و برنامه من این است که ارتباط نزدیکی با دنیای فوتبال داشته باشم.

آیا سبک بازی شما قابل آموزش است یا بر اساس غریزه بازی می کنید؟

احساس می کنم که مهم ترین چیز این است که بتوانم بازی را سریع بخوانم. همیشه ایده خوبی است که سعی کنید یک قدم از بقیه جلوتر باشید و کارها را به سرعت انجام دهید. این نکته کلیدی است و فکر نمی کنم بتوان آن را به کسی آموزش داد. قبل از اینکه توپ را بگیرم، دقیقاً می دانم که می خواهم با آن چه کار کنم و این استعدادی است که من از کودکی داشته ام، چرا که با بازیکنان بزرگتر از خودم بازی می کردم که سریع تر و قوی تر از من بودند و این مجبورم کرد که مثل الان بازی کنم. باید تیز می بودم و به محض اینکه پاس را دریافت کردم عاقلانه از توپ استفاده می کردم.

آیا خود را مدعی کسب توپ طلا می دانید؟

از بچگی همیشه رویای بردن توپ طلا را داشته ام... این رویای اکثر بازیکنان است. درست است که فوتبال یک بازی تیمی است اما وقتی به کسب پیروزی تیم کمک می کنید، وقتی در پیروزی ها نقش اساسی دارید، وقتی گل های برتری تیم را به ثمر می رسانید، طبیعی است که هر بازیکنی در این شرایط آرزوی بردن توپ طلا را داشته باشد. مسلماً من هم سخت تلاش می کنم تا بتوانم این جایزه را از آن خود کنم و امیدوارم روزی این رویا به حقیقت بپیوندد.

آیا از بازی برای رئال مادرید در این فصل لذت می برید؟ از اینکه در کنار هم تیمی هایی قرار گرفته اید که می توانستند به دانشگاه بروند...

فوتبال در حال تغییر است و در حال حاضر در رئال مادرید، برخی از بازیکنان با استعداد فوق العاده وجود دارند که آینده باشگاه خواهند بود. آنها باید مسئولیت بازی برای رئال مادرید، بهترین باشگاه دنیا، را بپذیرند چون اینجا همیشه انتظار فتح عناوین قهرمانی و عدم شکست در سطح بسیار بالایی وجود دارد.

در این فصل از رقابت های لالیگا، کدام تیم را به عنوان رقیب اصلی در کورس قهرمانی می بینید؟ اتلتیکو مادرید، بارسلونا، سویا یا ویارئال؟

در حال حاضر اکثر تیم ها در مرحله ساخت و ساز هستند. تازه شروع فصل است و هر بازی حساس است و با توجه به شرایط، تیم های پایین جدول می توانند تیم های بالای جدولی را شکست دهند. در مقطعی از فصل هستیم که نتایج غیرقابل پیش بینی هستند و همه تیم هایی که نام بردید مثل رئال مادرید به دنبال قهرمانی در لیگ خواهند بود. در حال حاضر ما صدرنشین لالیگا هستیم و برنامه ما این است که سخت تلاش کنیم و نهایت سعی خود را برای فتح عنوان قهرمانی به کار بگیریم، اما مطمئنم که کار دشواری خواهد بود.

گل دوم شما مقابل سلتاویگو، یادآور رونالدینیو بود...

درست است که توپ را به روشی که رونالدینیو قبلاً کنترل می کرد، کنترل کردم... این عمدی بود و حس ششم نقش اصلی را در آن بازی کرد، چرا که ارسال آلابا را پیش بینی می کردم. توپ را کنترل کردم تا بتوانم ضربه بهتری به سمت دروازه بزنم.

رابطه ات با کیلیان ام باپه به عنوان زوج خط حمله تیم ملی فرانسه چگونه است؟ آیا او پسر خوبی است؟

او بازیکنی جوان اما بسیار با استعداد است. ام باپه استعداد شگفت انگیزی است که برند فوتبالی خاص خود را دارد و با توجه به سنش، این بیشتر قابل توجه است. همچنین او پسر فوق العاده ای هم هست و من بازی در کنار او را دوست دارم، همانطور که بازی کنار گریزمان را دوست دارم، کسی که در پیدا کردن فضا عالی است. واقعاً از بازی دوباره در تیم ملی فرانسه لذت می برم و خوش شانس هستم که در کنار چنین مهاجمان فوق العاده ای بازی می کنم.

آیا حس می کنید که در ماه آوریل، رئال مادرید همچنان جایگاه خوبی برای فتح عناوین قهرمانی خواهد داشت؟

این هدف اصلی ماست، در رئال مادرید مأموریت ما این است که تمام عناوین ممکن را فتح کنیم و برای رسیدن به این هدف می خواهیم سخت تلاش کنیم.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! وحید صالحی: به داور گفتند به نفع یک تیم قضاوت کن؛ نپذیرفت، حذفش کردند! گلباران حسن یزدانی زیر باران؛ جویبار برای قهرمانش سنگ تمام گذاشت خوان لاپورتا: امیدوار بودم مسی برای بارسلونا مجانی بازی کند! توضیح سردبیر فرانس فوتبال در مورد حضور سیمون کیائر در لیست 30 نفره توپ طلا اسامی 30 نامزد دریافت توپ طلا لو رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه رئال مادرید فوق العاده سخت تلاش سبک بازی توپ طلا بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ فرانسه نیاز داشت در پارک دو پرنس برابر لوآور به پیروزی برسد اما خوش شانس بود که بازنده نشد. تا 12 دقیقه به پایان، لوآور 1-3 از پاریس پیش بود ولی میزبان هر طور که بود بازی را به تساوی کشاند.

پی اس جی حالا یک امتیاز دیگر می‌خواهد تا از لحاظ ریاضی رسما قهرمان شود، هرچند همین حالا نیز می‌توان این تیم را قهرمان دانست.

لوئیس انریکه پس از تساوی غیرمنتظره تیمش در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: «خیلی مهم است به‌عنوان یک مربی بتوانید حس قدرت و مبارزه طلبی را به تیم تزریق کنید و اینکه بازیکنان هرگز پا پس نکشند. بسیاری بعد از گل سوم حریف تصور می‌کردند بازنده خواهیم شد ولی به بهترین شکل ممکن واکنش نشان دادیم و سعی می‌کنیم فصل را نیز عالی تمام کنیم.»

انریکه ادامه داد: «انکار نمی‌کنم که تمرکز بسیاری از بازیکنان روی بازی با دورتموند بود. چند روزی است که هواداران نیز فقط از این بازی حرف می‌زنند. ما تقریبا قهرمان فرانسه شده‌ایم و طبعا توجهات به لیگ قهرمانان است. معتقدم تیم کاملا برای این بازی آماده است و می‌رویم هر دو بازی را برنده شویم.»

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد