Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:44:06 GMT

برنامه‌های هفته ناجا در کردستان تعاملی با مردم است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۶۳۴

برنامه‌های هفته ناجا در کردستان تعاملی با مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،  امیر هوشنگ‌حیدریان  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که امروز در سنندج برگزار شد ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته ناجا اظهار کرد: از ۱۷ تا ۲۳ مهر  تحت عنوان هفته نیروی انتظامی در تقویم ملی نامگذاری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود:شعار امسال هفته ناجا امسال« پلیس هوشمند امنیت پایدار » نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حیدریان گفت: طی این هفته براساس روزشمار اعلامی برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی به روز شمار هفته ناجا اشاره کرد و گفت: روز شنبه پلیس مقتدر، قانون مدار، امین مردم، یکشنبه پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی،دوشنبه پلیس خدمتگزار، سرباز فداکار، امنیت پایدار،سه شنبه پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید، مانع زدایی،چهارشنبه پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی، امنیت اجتماعی و پنجشنبه پلیس، تلاش جهادی، ایثار، شهادت و روز جمعه پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها، جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

حیدریان با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی هست تا بتوانیم در این ایام بیشتر در خدمت مردم بوده و اقدامات نیروی انتظامی بیش از گذشته به مردم ارائه شود بیان کرد: لازم است تا در این هفته بخش عمده‌ای از اقدامات ناجا از نقطه صفر مرزی تامرکز شهرها  را به اطلاع مردم برسانیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان اظهار داشت: ناجا در این هفته با اجرای برنامه‌های عمومی،تعاملی و مشارکتی ارتباط خود را با مردم بیش از پیش نهادینه می‌کند.

وی افزود: امروز در اولین روز هفته ناجا برنامه صبحگاه عمومی با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

سرهنگ حیدریان بیان کرد: در این مراسم از خانواده‌های شهدا، جانبازان، پلیس های افتخاری استان تجلیل به عمل آمد.

وی اظهار داشت: ویزیت رایگان، ارائه خدمات یاری در نقاط مرزی، اجرای برنامه‌های مختلف در رسانه ملی و رادیو،غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های این است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت:رزمایش موتور سیکلت، مسابقه دوچرخه سواری و همیاران پلیس و‌ همچنین ملاقات حضوری و تلفنی با مردم از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان کردستان است.  

وی در پایان اظهار داشت: تجلیل از کلانتران نمونه به‌ صورت ویدیویی کنفراس و نشست مشترک فرمانده انتظامی کشور و وزیر کشور به صورت ویدیو کنفرانس از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: ناجا معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان پلیس هوشمند امنیت پایدار استان کردستان هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست