Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@10:33:10 GMT

سرقت مسلحانه از ملی‌پوش انگلیس در لندن +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۷۴۰

سرقت مسلحانه از ملی‌پوش انگلیس در لندن +عکس

تعدادی سارق با حمله به عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری انگلیس در یکی از خیابان‌های لندن برای ربودن دوچرخه گران‌قیمت وی متوسل به سلاح سرد شدند.

به گزارش مشرق و به نقل از یاهواسپورت، الکساندر ریچاردسون عضو تیم ملی دوچرخه‌سوار انگلیس، اعلام کرد که روز پنجشنبه حین تمرین در ریچاردموند پارک شهر لندن، از سوی چهار فرد مسلح و نقابدار مورد حمله واقع شده و دوچرخه گران‌قیمت وی به سرقت برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریچاردسون ۳۱ ساله اعلام کرد سارقان برای ربودن دوچرخه ۱۰ هزار پوندی وی برایش کمین کرده بودند و با استفاده از سلاح سرد رکابزن تیم Alpecin- Fenix را مجبور به تحویل دوچرخه‌اش کردند. با وجود مقاومت ریچاردسون برای حفظ دوچرخه‌اش، سارقان با بی‌رحمی تمام آن را از چنگ وی درآوردند و همین موضوع سبب شد که دوچرخه‌سوار ساکن لندن که دو فرزند هم دارد، برای مسافتی نزدیک به ۱۰۰ متر روی زمین کشیده و دچار جراحاتی شدید شود.

او که هفته آینده عازم فرانسه است تا برای تیم ملی انگلیس رکاب بزند، گفت: من دیگر به آن پارک برنمی‌گردم. نمی‌خواهم یک بار دیگر چنین اتفاقی برایم رخ دهد. زمانی که آنها را با موتورسیکلت‌های سنگین‌شان دیدم که برای یکدیگر سر تکان می‌دادند فهمیدم که به دردسر افتاده‌ام. آنها دیدند که من دوچرخه خوبی دارم و به فکر سرقتش افتادند. نمی‌دانم چقدر مرا با دوچرخه‌ام کشیدند، اما راحت می‌توانستند بگویند «این آدم دستبردار نیست، بیایید تکه‌ تکه‌اش کنیم». خوشبختانه من به جراحات فیزیکی عادت دارم، اما به دیگران هشدار می‌دهم که مراقب باشند. دوچرخه من بسیار سفارشی و متمایز بود و به همین دلیل امیدوارم که به زودی بتوانم آن را پس بگیرم.

در همین حال پلیس با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته منطقه تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز کرده است.

ریچاردسون یکی از رکابزنان موفق انگلیس است که قهرمانی در رقابت‌های گرندپری لینکلن سال ۲۰۱۸ و پیروزی در یکی از مراحل تور میرابله فرانسه جزو افتخارات اوست.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان دوچرخه سواری لندن سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موبایل قاپی نافرجام سارقان در مشهد (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه! (فیلم) سرقت وحشتناک ۲ سارق از جواهرفروشی در لندن (فیلم) کتک زدن یک موبایل قاپ توسط مردم (فیلم)

دیگر خبرها

  • اتهام لندن علیه مسکو درباره آتش‌افروزی درملک اوکراینی احمقانه است
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • سارقان سیم و کابل در دام قانون
  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • موبایل قاپی نافرجام سارقان در مشهد (فیلم)
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان