Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی خبر پروار بندی مرغ گوشتی، با استفاده از اضافه کردن مواد مخدر تریاک در آب مرغ‌ها را تکذیب کرد. گروه کشت وصنعت بازار نیوز- سعید ترکاشوند؛ اخیر در فضای مجازی کلیپی در حال پخش شدن است که در آن مجری شبکه سلامت رسانه ملی به نقل از رئیس سازمان دامپزشکی بیان می‌کند که برخی از مرغداران برای پروار بندی و افزایش وزن مرغ‌های گوشتی در درون آب آن‌ها تریاک ریخته و پس ازافزایش وزن، مرغ‌ها را برای کشتار به کشتارگاه ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا «محمد علی کمالی سروستانی» مشاور ارشد اتحادیه مرغ گوشتی در گفتگو با بازارنیوز، این مسئله را تکذیب و پیرامون آن اظهار کرد: این خبر متعلق به ۲ سال ونیم پیش است و اسامی ذکر شده افرادی هستند که سالهاست که دیگر در اتحادیه حضور ندارند و یکی از نام‌های بیان شده در این برنامه متعلق به کسی است که سه سال است در اتحادیه هیچ سمتی ندارد و در همان مقطع زمانی این خبر را تکذیب کرده بود.
مشاور ارشد اتحادیه مرغ گوشتی خاطرنشان کرد:در همان برهه زمانی، سازمان دامپزشکی و اتحادیه مرغ گوشتی این خبر را با قاطعیت تکذیب کرد و اکنون نمی‌دانم که چرا برای بار دیگر وهمزمان با روز دامپزشکی این موضوع مطرح شده است و باید دید این افراد از مطرح این مسئله چه اهدافی در سر دارند.
وی تاکید کرد: پروار بندی مرغ گوشتی با چنین روشنی نه منطقی است و نه عملیاتی و به نظر می‌رسد این اقدام ناشی از فکر‌های بیماری است که دوست دارند جامعه را دائما دچار تشویش کنند؛ مسئله بدتر این است که بسیاری از افراد چنین اکاذیبی را در رسانه و مجلات منتشر می‌کنند و همین مسئله خود جای تاسف دارد.
کمالی در پایان متذکر شد: اگر این ماده مخدر چنین ویژگی دارد پس باید افراد معتاد هم از جثه بزرگ و چاقی برخوردار شده باشند؛ درحال حاضر بازرسی خود اتحادیه مرغ گوشتی هم برای مقابله با چنین اقداماتی، نظارت قابل قبولی دارد، ولی برای بار دیگر تاکید می‌کنم این مسئله به هیچ وجه عملیلتی و علمی نیست.

پایان پیام// برچسب ها: مرغداران ، وزارت جهاد کشاورزی ، نهاده های دامی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PIQ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مرغداران وزارت جهاد کشاورزی نهاده های دامی اتحادیه مرغ گوشتی پروار بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در یکی از عملیات ها ۲۹۰ کیلوگرم و در عملیات دوم هم ۲۸۰ کیلوگرم  تریاک را که به صورت حرفه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اختصاصی: سند برکناری علی خطیر از مدیریت استقلال
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • فرآیند پرورش میلیون‌ها کبوتر گوشتی توسط چینی‌ها (فیلم)
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت