Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کمال بلند پرواز جهرمی رئیس منطقه عملیاتی پارسیان در لامرد گفت: تعمیرات اساسی امسال در بخش اقدامات درون سایتی با صدور حدود ۴۰۰ درخواست کار تعمیراتی و صرف یک هزار نفر ساعت کار شامل رفع نشت و ایمن سازی انواع شیرآلات چاه‌های گاز انجام شد.

او بیان کرد: خاکبرداری، عایق برداری، سندبلاست، برشکاری، جوشکاری، ایمن سازی و خاک‌ریزی ۴۵۰ متر خط لوله در ۶۸ مقطع صعب العبور در میدان‌های گازی تابناک، وراوی، هما و شانول، خطوط لوله ارسالی مایعات گازی به پالایشگاه گاز پارسیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بلند پرواز جهرمی تصریح کرد: ایمن سازی و تعمیرات فینگر‌های لخته گیر ۳۶ اینچ مرکز تفکیک شانول  - هما در ۲۸ سرجوش به طول ۲۰۰متر و تعویض و نوسازی شد.

رئیس منطقه عملیاتی پارسیان در لامرد ادامه داد: تعمیر و نوسازی بخشی از هدر ۲۰ اینچ مرکز جمع آوری شانول و هیدرو تست مرکز جمع آوری شماره یک تابناک نیز از اقدامات  انجام شده در تعمیرات اساسی امسال بوده است.

او افزود: تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی پارسیان با هدف آماده سازی چاه‌ها، مراکز و تأسیسات فرایندی صنعتی و عملیاتی به منظور حفظ شرایط تولید پایدار برای تامین سوخت زمستانی از اول شهریور امسال آغاز شد که در بازه زمانی ۴۲ روزه با موفقیت پایان یافت.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعمیرات اساسی چاه نفت و گاز منطقه عملیاتی پارسیان تعمیرات اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن‌سازی و مشکل ۳۱ نقطه پرحادثه رفع شده است.

وی افزود: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های امانی راهداری در حال رفع و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها ایمن سازی انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام‌آباد غرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر یک نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرستان کرمانشاه دو نقطه ایمن‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استانداردسازی محورها تغییر کرده است؛ بنابراین باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی به صورت مستمر شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع و اصلاح آن‌ها در اولویت قرار گیرد، زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز نقش بسزایی دارد.

کد خبر 748785

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد