Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@04:50:26 GMT

کاپیتان سابق سپاهان پس از مادر شدن باز می‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۹۳۵

کاپیتان سابق سپاهان پس از مادر شدن باز می‌گردد

ستاره 28 ساله تیم فوتبال زنان سپاهان که یک فصل از میادین به دلایل شخصی دور بود، حالا در تلاش است تا خود را به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران برساند.

به گزارش "ورزش سه" الهام فرهمند یکی از چهره‌های شناخته شده فوتبال زنان ایران به شمار می‌رود، هافبک خلاق و بازیساز 28 ساله و اصفهانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های آینده‌سازان اصفهان، وچان کردستان و سپاهان اصفهان را در کارنامه خود دارد و در لیگ برتر با تیم آینده‌سازان تجربه قهرمانی دارد و سپاهان هم کاپیتان این تیم به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آن‌که فرهمند در سال‌های گذشته پای ثابت اردوهای تیم ملی هم بوده است.

 

او در زندگی با حسین پاپی هافبک سابق و محبوب تیم فوبتال سپاهان ازدواج کرد تا یک زوج فوتبالی دیگر در ایران شکل گیرد؛ این زوج که سال 97 ازدواج کردند، سال گذشته تصمیم به بچه‌دار شدن گرفتند و الهام فرهمند تصمیم گرفت تا فوتبال خود را موقتاً کنار بگذارد و حالا با گذشت دو ماه از تولد آرنیکا دختر الهام فرهمند و حسین پاپی، دوباره این ستاره فوتبال اصفهان تصمیم به بازی گرفته است.

 

او روز گذشته تصویری از خود و دخترش در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که در کنار زمین چمن ایستاده بود و در متن پست خود تنها به عبارت «سلام» بسنده کرده بود تا نشان بدهند که علاقه‌مند است دوباره در مستطیل سبز حاضر شود؛ فرهمند در ماه‌های گذشته تمرینات سخت و فشرده‌ای را سپری کرده و به نظر می‌رسد در فصل جدید لیگ فوتبال زنان که احتمالا از آبان‌ماه آغاز می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

 

مقصد بعدی الهام فرهمند هنوز مشخص نیست اما به احتمال فراوان با توجه به تیم پرستاره‌ای که فوتبال زنان سپاهان در حال جمع‌آوری آن است، این هافبک خلاق و بازیساز هم به سپاهان بار دیگر بپیوندد و شاگرد بیان محمودی شود و در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی توپ بزند.

 

فوتبال بانوان الهام فرهمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان الهام فرهمند الهام فرهمند فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان

علیرضا بیرانوند در ادامه واکنش‌های چهره‌های ورزشی از بانوان پرسپولیسی پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است. بیرانوند که هر طور بود به بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رسید و در درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفت پس از اهانت یک هوادار سپاهان به دختران طرفدار پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه‌ی زرین بشکست... قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود».


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان