Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید علی موسوی مدیر مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک شرکت صنایع پزشکی مستقر در این مرکز رشد به عنوان نخستین شرکت ایرانی موفق به اخذ پروانه ساخت برای دستگاه کلاه سرد کننده سر (Cooling Cap) بیماران تحت شیمی درمانی وزارت بهداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: دستگاه کلاه سرد کننده برای بیماران تحت شیمی درمانی می‌تواند احتمال و شدت ریزش موی سر را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و به بیماران کمک کند تا در کنار سیر درمان، ضمن حفظ اعتماد به نفس و زیبایی به فعالیت‌های اجتماعی خود ادامه دهند.

مدیر مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اخذ این مجوز پس از انجام چندین دوره کارآزمایی بالینی در کنار پیاده سازی استاندارد‌های تضمین کیفی و طی آزمون‌های متعدد زیست سازگاری، ایمنی الکتریکی و سازگاری مغناطیسی محقق شده است.

بیشتر بخوانید

تکنیک پرتو درمانی ویژه سرطان پستان در مشهد منحصر به فرد است

موسوی بیان کرد: این شرکت با به روزآوری مداوم فناوری، بهبود مستمر کیفیت و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش، سهم اصلی بازار داخلی و سپس بازار کشور‌های همسایه را در کنار ۲ نمونه خارجی انگلیسی و سوئدی این محصول به دست آورد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن بیش از ۹ هزار دانشجو و حدود ۲۵ هزار نیروی بهداشتی و درمانی و افزون بر ۵۰ مرکز تحقیقاتی در رشته‌های مختلف پزشکی، هم اکنون به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور مطرح است.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد صنایع پزشکی بیماران شیمی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها